/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
hey..
Fra : buko
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 10-06-03 15:00

hej jeg vil hører hvorfor der er så meget forskel på de nye mobiler...nokia laver nogle fede men der er kun 2 hvor skramen er gode på-7650-3650. mange af min venner har en nokia 3510i hvor skramen er riget dålige og det er riget grynde det samme på 7250 hvor der bar er 3000kr til forskel..hvad skylles det at der så meget forskel på 7650-3650 og så 3510i-7250. er der nogen der kan sige det

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 11-06-03 00:21

forskellen skyldes kvaliteten, samt de forsk. software som følger med til mobil tlf'erne..
håber dette kunne give dig lidt ro i sindet..

til tider er der også tilbud på mobil telefoner, hvilket skyldes de forskellige abb. derfor kan nogle gode telefoner til tider være yderst billigt, men værd vågen, for som regel når tlf'erne er så billige, så skal man lige huske en ekstra gang at læse på hvilket abb. det er man skriver under på..

Kommentar
Fra : ttakahotboy

Dato : 11-06-03 00:21

forskellen skyldes kvaliteten, samt de forsk. software som følger med til mobil tlf'erne..
håber dette kunne give dig lidt ro i sindet..

til tider er der også tilbud på mobil telefoner, hvilket skyldes de forskellige abb. derfor kan nogle gode telefoner til tider være yderst billigt, men værd vågen, for som regel når tlf'erne er så billige, så skal man lige huske en ekstra gang at læse på hvilket abb. det er man skriver under på..