/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Skrifttypen er pludselig blevet mindre
Fra : jensviggo
Vist : 508 gange
50 point
Dato : 21-08-13 15:14

I min outlook er skrifttypen pludselig blevet meget mindre, jeg har selvfølgelig pillet ved et eller andet, men hvad ved jeg ikke, vil gerne have den til normal igen, men hvordan mon??

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-13 15:20

jeg har ligeledes problem med word 2010, den husker ikke tekststørrelse og teksttype hvor kan jeg gemmen dem?

Accepteret svar
Fra : ferik

Modtaget 60 point
Dato : 21-08-13 15:36

hold CTRL knappen nede og rul med musen
eller tryk CTRL og + eller -

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 21-08-13 15:51

Tak for svaret ferik. Ved du noget om det jeg spørger om vedr. word.