/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android 2,0
Fra : Amagerpigen
Vist : 403 gange
49 point
Dato : 19-08-13 13:22

Hej !

Jeg har en Android 2,0 Mobil som konstant skal oplades, kan det være batteriet som skal fornyes ?

Jeg påtænker ligeledes at købe den nye mobil Samsung Galaxy mini som næsten lige er kommet på markedet, nogen som har erfaring med denne mobil ?

Sluttelig, kan nogen her fortælle mig hvordan man afmelder sig igen her fra Kandu.dk ?

Mvh

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-08-13 14:09

Det er meget tænkeligt at batteriet er ved at være udkørt.

Samsung laver gode mobiler, læs en test:
http://www.mobilsiden.dk/mobiltest/samsung-galaxy-mini-billig-smartphone-mobiltest,lid.15366/

Du kan ikke afmelde dig fra kandu.dk.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-08-13 14:11

Du kan fjerne "hak" fra alle de grupper du deltager i, så får du ikke mere "post" fra Kandu.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 19-08-13 15:05

Det for dumt at tilmelde sig et fora uden at læse http://kandu.dk/faq.aspx

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-08-13 15:15

Samsung mini hedder S III mini for tiden, du kan læse en test her:

http://www.mobiltest.dk/anmeldelse/444/samsung-galaxy-s3-mini-test

Den koster ca. 1400

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-13 15:18

Den Samsung Galaxy mini kommer Du nok hurtigt til at fortryde købet af, jeg går ikke ud fra at de har brugt en ekstra stor hånd på billedet i testen.

Jeg har selv en Xperia med lille skærm, det er en gene når jeg er på nettet, men tastaturet har jeg ikke problemer med idet der er påmonteret et ægte som slide.

Jeg tror faktisk det nu kun er Motorola der laver smartphones med ægte tastatur.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 19-08-13 15:31

Små mobiler kræver lidt fingerfærdighed. Jeg har i flere år haft en HTC Wildfire, det har fungeret glimrende. Den er nogenlunde på størrelse med S3 mini. Men der findes naturligvis større mobiler, også uden at de behøver at koste ret meget mere. De fleste producenter er heldigvis gået fra "ægte tastatur", det fylder og vejer for meget.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 19-08-13 16:10

Citat
De fleste producenter er heldigvis gået fra "ægte tastatur", det fylder og vejer for meget.

Njet !

Kommentar
Fra : Amagerpigen

Dato : 20-08-13 13:04

Tak alle for gode svar og links.