/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Dødt batteri
Fra : FinArne
Vist : 900 gange
69 point
Dato : 05-08-13 14:01

Batteri-lampen på min bærbar Medion blinker; men batteriet bliver ikke opladet og nu er det så "fladt" at maskinen dårligt kan starte.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-08-13 14:23

2 ting enten er batteriet "faldet sammen inden i" eller virker ladedelen ikke
Hvor gammel er denne computer?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 05-08-13 16:12

Det med batterier der falder sammen , er blot en talemåde , for at processen er nået til et irreversibelt stade.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 05-08-13 23:02

Har du set om netledningen er trykket nok ind i laderen ?
VH Palle

Accepteret svar
Fra : edison

Modtaget 34 point
Dato : 06-08-13 05:37

nogle gange kan dette hjælpe,

sluk din pc, pil batteriet ud, sæt strøm ledning i, tænd pc, i kontrolpanel/enheds håndtering, slet alle batteri driver/ac adapter mv
sluk maskinen, sæt batteri i, og behold ledning i, start maskinen, og se om den ikke begynder og lade igen

ps Windows finder selv driver igen

Godkendelse af svar
Fra : FinArne

Dato : 06-08-13 11:33

Tak for svaret edison.
Jeg vil prøve denne løsning i aften.
Maskinen er ca. 5-6 år - strømforsyning er ny - og der er strøm ved udtag til batteri.
Maskinen kan ikke starte/kører uden batteri

Kommentar
Fra : edison

Dato : 06-08-13 18:27

hvordan bruger du den så, du kan da vel starte den med lader til

Kommentar
Fra : FinArne

Dato : 06-08-13 20:22

Hej Edison;
Maskine kan kun starte, når batteri er i. Jeg forsøgte at slette batteri-driver; men da var battteriet så "flat" at maskinen lukkede og nu vil den ikke starte op. Bliver jeg nødt til at købe ny batteri ? Det er et MSN 40020374 (P:CGR18650C) 8x07xxx BP3SP2200
Som sagt: Det er en Medion 5-6 år gammel - alle lamper lyser blåt, undtagen batteri-lampen. den blinker rødt

Kommentar
Fra : edison

Dato : 07-08-13 17:08

du har nok et problem med lader eller det stik der sider i din pc, den skal kunne starte uden batteri men kun med ledning