/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Job som kassedame i supermarked
Fra : steffan88
Vist : 925 gange
100 point
Dato : 16-07-13 17:47

Jeg brænder for at side ved kassen i et supermarked. Hvad hedder det job jeg skal søge? Servicemedarbejder? Hvilke arbejdsopgaver har man ud over at side ved kassen? Hvor nemt er det at få dette job når jeg er over 18?

Kommentar
Fra : poten

Dato : 16-07-13 18:16

Gå ind i supermarkedet og spørg, så får du garanteret et svar du kan bruge...

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 110 point
Dato : 16-07-13 18:31

Nok det letteste job at få idet jobcentrene altid siger at man skal søge det job i mangel af andet, og de sender jo også folk i praktik.

Jeg har observeret i Spar og Rema1000 at de fuldtidsansatte går og afløser hinanden, man kan ikke sidde ved en kasse flere timer da det går både ud over krop og hjerne, de fylder så op med varer og tjekker datoer, lettere oprydning da kunderne indimellem fortryder køb af en pakke fars og lægger den imellem sæbepakkerne, og nogle kunder taber en flaske vin.........jeg har selv prøvet det engang
Hos en ganske lille Spar i nærheden støvsuger de selv gulvet om morgenen, men ellers er rengøringen mange steder overladt til proffer efter lukketid grundet tophygiejnisk aftørring af kølediske m.m.

De helt store vareopfyldninger i f.eks Bilka klares af ikke-ansatte servicemedarbejdere udsendt af leverandørerne.

Godkendelse af svar
Fra : steffan88

Dato : 16-07-13 19:33

Tak for svaret LuffeA.