/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Tørretumbler
Fra : mig-selv
Vist : 644 gange
100 point
Dato : 14-06-13 21:08

Har en kondens tørrertumbler, købt ved H N_
kan det betale sig at få 'hjemmebesøg' til den - vs nyt køb af samme?
OG PRIS PÅ SAMME.
Den fejler ikke andet end den ikke vil starte op, den skal hjælpes igang - og den er max brugt 20/30 timer.
Syntes jeg fik svar på samme problem for et stykke tid siden, men kan ikke huske/ finde det mere.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 14-06-13 21:27

Der må da være reklamationsret på den endnu, når den ikke har kørt mere!

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 14-06-13 21:31

Hvis den ellers virker når den er hjulpet igang kan du måske nøjes med en ny rem,
eller stramme den eksisterende!

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-06-13 00:32

Det lyder nu mere som en motorkondensator. Den type motorer kan køre uden kondensator, hvis den er løbet igang.
Men med den lille gangtid må den ikke være særlig gammel = reklamationsret!
vh
pbp

Kommentar
Fra : k1975

Dato : 15-06-13 08:30

Fra et af dine annullerede spørgsmål

http://www.kandu.dk/Spg164368.aspx

Kommentar
Fra : pbp_et

Dato : 15-06-13 15:41

Du husker vel at tømme nullermandsfilteret med jævne mellemrum (=hver gang den bruges).

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 15-06-13 20:04

Citat
Der må da være reklamationsret på den endnu, når den ikke har kørt mere!

Den er knap 4 år gammel, så ingen garanti.
Remmen fejler intet, den kan bare ikke starte op af sig selv, men skal løbes igang.

Men jeg tænker mere på hvad det ville koste at få en tekniker på besøg?
Om det koster 500 eller omkring en tusse eller jeg bare skulle købe en ny.