/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Hetz
Fra : Kaptajn-Tommy
Vist : 1406 gange
100 point
Dato : 13-06-13 21:36

En skribent som kalder sig "hoj" - der "muligvis" har en husmoderafløser som sekretær.....eller måske en "politibetjent..????? Misbrug af kommunens penge forøvrigt - har "forfattet dette skriv - på Jagtformidlingen.
Grunden til han bruger nicknamet "hoj" er, at hans sædvanlige nickname, samt hans eget borgerlige navn, simpelthen er i karantæne på omtale jagtfora.

Læs hvad denne "hoj" skriver.

Lagt på d. 13-06-2013 18:58

Bruger hoj

Antal indlæg: 8
Tilmeldt: 12/06/2008 21:51

Hvad var det som Claus Lind Christensen (CLC) ville med formandsposten i DJ.

1.   Anderledes og mere åben ledelsesstil.
2.   Placering af nyt domicil.
3.   En samarbejdende formand, bevidst om strategi og mål.
4.   Nytænkende, f.eks. ifht. vildtforvaltningsrådet.
5.   Mere synlighed på den miljøpolitiske scene.
6.   Ledelsesmæssige udfordringer – ny ledelsesmæssig kurs.
7.   Økonomi – ny strategi.

Ovenstående er et lille udsnit hvad CLC pladerede for i forskellige fora i valgkampen sidste år og er opstillet i tilfældig rækkefølge.
Jeg kan ikke se noget anderledes i selve ledelsesstilen, kun at der ikke rigtigt bliver besluttet noget som har betydning for jagten, men det kan man så sandelig hvad angår åbenheden.

Når jeg gennemgår samtlige dagsordener og referater til HB møderne siden CLC blev valgt i juni 2012, er der markant mange flere lukkede punkter på møderne ifht. tidligere.

På HB møderne den. 27 juni – 7 september – 5 oktober 2012 og 11 januar 2013 er et lukket punkt – honorering af ny formand ?
Det ligger der en HB beslutning om af 2 februar 2007, formanden aflønnes jf. statens lønramme 53 og med en afsat pension svarende til ca. 18% - så hvorfor bruge så meget tid på dette punkt ?

Det er der kun en forklaring på – formanden har fået stillet fri bil til rådighed – er det respekt for medlemmernes penge. Hvor i regnskabet for 2012 figurerer bilen.
Det er nok forklaringen på, hvorfor CLC ikke offentliggør sin ansættelseskontrakt, som lovet i Jæger nr. 11 fra 2012.
I samme referat fra februar 2007, er der besluttet flg. - hovedbestyrelseshonoraret til formanden bortfalder – det må vi håbe forsat er gældende.

Det nye (evt.) domicil har i mange år været oppe at vende også i valgkampen 2012.
CLC sagde, at det lå ham meget på sinde, at få taget en hurtig beslutning, mest af hensyn til personalet og lovede i flere sammenhænge, at der til formandsmødet den 6. december 2012 ville være en klar køreplan for placeringen af domicilet.

Jeg havde forventet, der til repræsentantskabsmødet på lørdag var et oplæg med 2 muligheder for placering af et nyt domicil.

Domicilet er ikke engang på den rullende dagsorden, så det tages ikke så alvorligt.

Det er ikke sket og har medført personale flugt fra Rødovre. Hele den ”gamle” økonomiafdeling er væk, hvilket klart fremgår af det udsendte regnskab – det mangler kvalitetssikring og falder tilbage på den nuværende økonomichef.

Den politiske konsulent er også væk og erstattet af en webkonsulent – undskyld mig, men hvilken tilgang har en webkonsulent til det politiske liv på Christiansborg, sammen med en uerfaren formand, det kan ”kun” gå godt.

På Kalø er der kun blevet ansat flere folk – rigtig mange endda og de er næsten alle sammen blevet chef for et eller andet.
Den nye direktør Michael Stevns lavede en omstrukturering af hele administrationen, så nu er der chefer i Rødovre der har personale ansvar for nogle der sidder på Kalø og omvendt – hvor smart er det lige for det daglige arbejde.

Den nye struktur der er indført i administrationen, ligner i uhyggelig grad den samme, der var før Jægerforbundssagen.
Jeg ser årsagen til ændringen som en beslutning om, at det nye domicil skal ligge på Kalø og det forklarer hvorfor personalet flygter fra Rødovre.

En samarbejdende formand som er bevidst om strategi og mål, sådan (forsøger alle vel at være) en type er jeg, meldte CLC ud – fint CLC, men jeg kan ikke selv med den vildeste fantasi sat på turbo, se hverken svar eller handling nogen steder – hvor er ”vinder” sagerne.
Det er nemt, at sige hvad man kan og vil, men der mangler i den grad handling fra din side CLC.

Jeg har gennemgået referaterne fra møderne i Vildtforvaltningsrådet (VF) siden CLC blev formand og kan intet nytænkende se (heller ikke med briller på) – hvor er det nytænkende – bedre forklæde fra de faglige ansatte i DJ – der er vel ikke nogen som kan mene, at det nu skal være bedre end under Ole Roed, hvis det er tilfældet bør de ansvarlige ansatte smides ud – de er ansat til at klæde den til en hver tid siddende formand på bedst muligt.
Som jeg ser referaterne fra VF møderne har CLC ikke haft noget forklæde af betydning, men et håndklæde.

Synlighed på den miljøpolitiske scene – hvis CLC mener, mere synlighed i medierne, så vil jeg nok tænke mig om en gang til.
Hvordan kan formanden først afvise ulve i DK, så gå med til 10 ulve og ende interviewet med accept af 100 ulve i DK, så CLC hold dig langt væk fra medierne, om ikke andet så for jægernes skyld.

Af ledelsesmæssige udfordringer var det første at få ansat en ny direktør for DJ og det blev Michael Stevns, tja hvad er han så for en starut.
Michael Stevns har også fået stillet bil til rådighed af DJ.
Ikke særlig synlig på hovedkontoret i Rødovre (bor privat ved Silkeborg) som ellers er ansættelsesstedet iflg. vedtægterne, er ikke på kontoret hver uge (burde være der hver dag) og taler kun med lederne i Rødovre.
Det er også en måde, at fortælle de ansatte i Rødovre, at kontoret lukker.
Det er en meget demotiverende ledelsesstil som formand og HB lægger for dagen overfor de ansatte i Rødovre, måske Arbejdstilsynet skal ind over forholdene, som de var på Kalø efter bestilling af Niels Søndergaard (NIS) som var en del af hans egen valgkamp mod Ole Roed.

Til Jagtmagasinet svarede CLC ifm. med valgkampen 2012 flg. på spørgsmål – citat – Hvad er din holdning til, at DJ’ navn aldrig er blevet renset helt efter den store skandale for år siden og hvad er din holdning til sagen. Hvordan vil du kunne medvirke til, at DJ anno 2012 helt kan blive løsrevet fra fortidens synder – CLC svar – citat – jeg er bange for, at der i mange år endnu vil florere rygter, for det var en slem omgang Jægerforbundet var igennem, men jeg mener, at vi har lagt fortiden bag os. Når det er sagt, skal vi naturligvis huske på det, som den sag, lærte os. Derfor er det vigtigt, at vi har et forbund der er præget af åbenhed om hvem der gør hvad og økonomien i forbundet skal være gennemskuelig – citat slut.
Åbenhed er en klar mangelvare, hvorfor skal det holdes hemmeligt for medlemmerne, at formanden har fået bil til rådighed af DJ og hvorfor skal der være så mange lukkede punkter på HB møderne.

Hvorfor skal økonomien være så fyldt med fejl – er det bevidst eller ”bare” en dårlig økonomichef, som samtidig er belastet af en uvidende HB og formand i økonomiske forhold.

For nogle år siden, sagde en jæger til mig efter valget af Ole Roed – hvorfor er det vigtigt, vi har en formand med stor økonomisk indsigt – det siger forbundssagen vel alt om og nu er vi desværre ved at være bombet tilbage til 2005/06 med CLC som formand og sammensætningen i HB og det har taget dem mindre end 1 år. Så noget er de da hurtige til.

De forslag som er til afstemning på repræsentantskabsmødet på lørdag er nogen lidt mærkværdige.

Forslag A fra hovedbestyrelsen – det skal kun bruges til at ”lovliggøre” ansættelsen af den nye direktør ifht. vedtægterne – HB’ motivation er tynd som is på Østersøen i oktober.

Forslag B – er kun fyld og uden betydning for nogen eller noget.

Forslag C – det er en speget sag – det nye er stk. 3, hvis det bliver vedtaget, kan HB af egen drift, hvert år udlåne kr. 500,000 af forbundets opsparede kapital – skal den ikke bruges til nyt domicil.
Motivationen er noget mangelfuld – det er logisk, at der kun kan lånes penge ud til foreninger som er medlem af DJ og lånet kan kun opretholdes, så længe foreningen er medlem af DJ.
Hvordan vil DJ ved en evt. opløsning af foreningen være sikker på, at lånet bliver tilbagebetalt.
DJ skal efter min mening ikke drive bank.
Giv nu ikke HB frie hænder til at beslutningen kun ligger hos HB, men hvis forslaget vinder gehør, så bed om ændring ifht. det fremsendte – sørg for, at budgettet for det kommende års udlodning bliver godkendt på repræsentantskabsmødet hvert år.

Forslag D – flot at HB kan konstatere at antallet af medlemmer født i 1948 eller tidligere bliver udfaset.

Forslag E – lokalt støttemedlemsskab, hvem har dog opfundet dette forslag, nok Leif Bach, hvordan kan man ved sine (forhåbentlig) fulde fem forlange, at evt. medlemmer skal underskrive en tro og love erklæring om, at de ikke er jagttegnsberettiget – alle på 16 år og derover er jagttegnsberettiget.
De skal nok også fraskrive sig deres Danske statsborgerskab.

Forslag F – ingen kommentarer.

Forslag G – ingen kommentarer.

Forslag H – Er det ikke mere sikkert at kandidaten skriftligt meddeler det til administrationen, hvis det skal meldes til den siddende formand er det lidt som ræven der passer høns.

Forslag I – ingen kommentarer.

Forslag J – ingen kommentarer.

Forslag K – bob – bob ellers ingen kommentarer.

Forslag L – hvad går det forslag ud på, alt er jo slettet.

Forslag M – en god ide hvis kreds 1 og 7 talte sammen.

Forslag N – slet ingen kommentarer.

Fra rygte børsen

I Jæger har der været forskellige artikler omhandlende CLC bla. en som Max Steiner har skrevet for nylig – der bliver CLC meget vedholdende kaldt den – nuværende formand !!

Skal der på lørdag vælges en ny formand udenfor dagsordenen – iflg. rygter er Leif Bach klar, om ikke på lørdag, så i 2016.

HB arbejder på, at repræsentantskabsmødet kun skal holdes hvert andet år.

Når/hvis HB får taget sig sammen til en plan for det nye domicil, bliver der indkaldt til ekstra ordinært repræsentantskabsmøde med kun 1 mulighed !!

Der skulle være nedsat et udvalg af tidlige HB og kreds medlemmer, som skal finde kandidater til formands posten – iflg. flere kilder skal kandidaterne findes hurtigt, da man ikke forventer CLC går tiden ud.

Dokumentation for "hojs" fantasier findes intet.....Jeg tror squ det er en trold...eller måske Julemanden selv, der har "forfattet" det.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 13-06-13 22:04

wtf ???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-06-13 22:48

Tak fordi du lagde det ud Tommy - men mig har det ikke den store interesse for. Jeg deltager jo live på både formandsmødet og kongressen, så hvad jeg mener, tror, siger og skriver kommer frem der.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-06-13 22:53

Jamen fint, bb1 - så hører vi ikke mere fra dig i denne sag.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 13-06-13 23:17

Hvis man nu gav samtlige kredsbestyrelsesmedlemmer fri bil - så brokkede KnaldBalle sig ikke. Giv dem alle en VW UP - i jægergrønt.

Bortset fra det - så er det dælme ikke KnaldBalle som har skrevet indlægget. Han ville være kørt sur efter de første fire ord.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-13 23:29

Citat
Bortset fra det - så er det dælme ikke KnaldBalle som har skrevet indlægget. Han ville være kørt sur efter de første fire ord.

Kunne I ikke arrangere et vådeskud for vedkommende

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 13-06-13 23:32

Nej , det er det ikke. Kunne det tænkes, at en sekretær har været ind over...?

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 13-06-13 23:35

Luffe - det er jo opfordring til mord-Pas nu på.
Det glædelige ved det hele og det X-erne ikke kan rende fra er, at der er andre end mig, der kan skrive kritiske ting herinde og at x-erne som sædvanligt render med en halv vind. Jeg tror godt jeg kunne komme med et bud på hvem, der har skrevet indlægget, men da jeg ikke er 100% sikker, så undlader jeg for ikke at hænge nogen ud, sådan er jeg nemlig!!!!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-06-13 00:04

Det, der egentlig undrer mig bb1, det er, hvorfor hulen har du ansat din sekretær til overarbejde ?
Med det mener jeg, de indlæg du skriver herinde (Kandu) er så overkorrekte, at det næppe er dig selv der forfatter - eller skriver dem.

Hvad må du betale for den slags sekretær hjælp ?
Eller har personen "lånt" dit nickname..?

Med disse ord er det på tide at smutte til køjs.

Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-06-13 00:23

Jah! Nogen skal jo have tingene til at køre rundt.

Nu kører rygterne derude - i DJ-land. Nogen lugter blod, og for ikke at blive hægtet af, myldrer det nu frem med modstandere af den "siddende" formand.

Der mangler mandfolk i DJ. Giv dem for pokker de sædvanlige godbidder i form af jagt og andre frynsegoder - og alle falder til patten.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-06-13 01:01

Var det derfor du meldte dig ud Tombe??

Eller var forklaringen, at du blev frosset ud???

Du er jo slet ikke medlem af D.J. så hvorfor passer du ikke dit eget D.L.S Cirkus. Din gode ven Lasse Boel er vældig i bekneb for hjælp på Face Book.
Der er der en sag som minder om D.L.S. rævejagten i Sdr. Jylland...

Sut du nu lidt på vinproppen og gå i seng. Det gør jeg for i morgen skal jeg til formandsmøde samt kongres i Odense.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-06-13 01:06

Husk lige deodoranten - homrbe. Kongres - skriver du. Det har du jo prøvet engang tidligere hos DLS. Her blev du jo smidt ud på røv og albuer.

Mvh.
Din allerbedste ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 14-06-13 02:21

Ja det var en af lykkeligste dage i mit liv. Jeg fik vist hvor rådden Dansk land og strandjagt forening er og heldigvis fulgte mange mit eksempel og forlod festen og forklar mig lige hvorfor D.L.S. end ikke i dag, så mange år efter har været i stand til, at få lige så mange medlemmer og lokal foreninger, som man havde før jeg forlod foreningen. Du deltog ikke den pågældende dag, så du udtaler dig igen om noget du kun har hørt som et rygte.

Jeg glæder mig til den kommen weekend i Odense, at møde gamle venner udveksle meninger og tænke på dem, der ikke kunne være med i år og desværre er det jo nogle stykker, når man har opnået en alder, som jeg.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-06-13 08:13

Bravo Tommy !!

Igen bliver den totale idiot Bendt Ballegård Knudsen helt til grin !!! Tommy, du ramte ham lige der hvor det gør ondt, ellers havde geniet sgu' ikke reageret som han gør !! Har nogen iøvrigt hørt om indbyggede "kommen" i en week-end ??
De næsten fejlfrie sætninger der er skrevet på NetNatur, stammer fra en ny pagt han har indgået med den stedlige sognepræst, som ofte tjener lidt ekstra ved at læse korrektur for nogle af sognets beboere, som trænger til lidt hjælp !! Jeg har hørt, at præsten har fået stillet i udsigt, at der kan ventes et par vagtler lidt senere på året, selvdøde vel at mærke, da bb1 jo selv er en elendig skytte - hans egne ord !!
Foreningen DJ er sågu' ringe stillet med spradebasser som BBK - løgnhalse, som ser frem til at møde sine gamle venner i den kommen week-end - mon alle tre gamle venner møder op ???
Mon ikke snart Knudsen skal til Sydafrika for at jage hos sin gamle ven, Safari-Jensen ?

ØV4
Multi-X² Alle x'erne kan skrive på de medier de vil - ingen begrænsninger hos dem, fordi sandheden altid er det bærende element hos disse brave jægere

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-06-13 08:22

Rettelse :

Det er Jagtformidlingen geniet har skrevet på og ikke NetNatur som jeg fejlagtigt fik skrevet i mit indlæg - undskyld !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 14-06-13 10:58

Én af mine gode jyske venner har lige fortalt mig, eller rettere spurgt mig, om jeg er vidende om at BalleFræs driver transport-firma ?? Joh, man har set en gammel personsvogns-trailer med hjemmelavede ekstra sider, lavet af gamle EUR-paller, køre rundt i det midtjyske ! Der var sat hjemmelavede skilte på siderne med påskriften:"vi køre osse for bb-trandspordt - ders lokkale vovnmand med de gode priser"

Er der nogen der kender til den side af vor ven ??

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-06-13 11:01

KnaldBalle skriver: ". . og heldigvis fulgte mange mit eksempel og forlod festen".

Ja!! En forhutlet cykelsmed m/hustru.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-06-13 13:07

Den lokkalle vovnmand skule vel aldrig hede Hanne..?
hoj, er begyndt at underskrive sig med - Hanne Det er nok en ny bajut fra Horsens.
I gamle dage gik den slags under navnet, transseksuelle ......EuroHanne.....

Ser ud til at blive en morsom dag.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 14-06-13 17:17

Hvis skød sidder Knudsen mon på, når der dikteres

SHV, har lige givet min au pair sprogundervisning

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 14-06-13 19:48

Breaking News

Flere røster er fremme om "hoj's" alias bajut-julemanden sekretær muligvis har ramt et og andet...?
Hvis det er tilfældet - jeg kan næsten ikke tro det, men jeg har før taget fejl - bliver spørgsmålet; Er DLS klar til at modtage tæt på 90.000 eks. DJ'er som medlemmer..?..... Gu' de så..!

Kan I, kære Multi X'er, forestille Jer Bent Ballegaards fjæs, når han opdager hvilken trafik der bliver ved DLS medlemsregistrerings luge.... HOOOOLD DA KÆFT, det er næsten for godt til at være sandt... - og atter og så det lange
Man må virkelig sande det gamle ord: Den, der graver en grav for andre......etc......

NØØØØJ....Lad os synge en vise....I ved nok, den der...ja om Skrædderen, der skulle ud at stange ål en kold decembernat. Hej komfalderaaa og falderi og falderullaaaaa...FALDERILLAAAAAAAAAA.
Det var vist nok Four Jacks der lancerede den - og lille Bent Werther der sang for.

Mvh.
Poul Joakim Hansen.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-06-13 20:32

Citat
Breaking News

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 14-06-13 21:18

KnaldBalle bliver aldrig medlem af DLS. Han er ganske enkelt udelukket - med tryk på ude.

Nu venter vi alle på yderligere fra Kpt. Tommy.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-06-13 07:38

Knudsen er talentløs han har sleeeeeeeeeeeeeeeeet ikke kommenteret et indslag på DJ som minder meget om det på jagtformidling, men har sørme engang her før midnat, kommenteret et andet debatindslag på DJ, om ladning og skud til mårhund.

Du har ret det er lavet uden hoved og hale. Hvor er høringssvarene fra DJ? Tænk den tanke: En person skyder til en råbuk før solopgang. Han anmeldes til politiet, som selvfølgelig rykker ud. Personen har i mellem tiden fået dyret væk og svare politiet: Jeg skød til en mårhund, men ramte ikke!

   Du har helt ret i, at man som ”almindelig” jæger godt kan føle, at nogen har sovet gevaldigt i timen.

Kan også se mig selv har lært at bruge Knudsens yndlingssmileys

SHV, har lige fået morgenkaffe på sengen af sin au pair

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-06-13 07:55

Hvor er det rart og trygt, at være omgivet af en sikkerhedsvagt, som kan holde sig vågen hele natten, for at se hvad jeg skriver.

Hvis du kan sige mig, hvor jeg befinder mig kl.14:15 her til eftermiddag, så er jeg virkelig imponeret. Du skal få lidt hjælp. Det er på et hotel, men hvilket og hvor i DK.....

Hvis du så også kan fortælle hvad min opgave der er og hvad jeg laver kl. ca. 15:00. Så vil jeg indstille dig til en fortjeneste medalje med Egeløv og det hele, som der står D.L.S. på!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-06-13 08:17

Jeg tror godt jeg kunne komme med et bud på hvem, der har skrevet indlægget, men da jeg ikke er 100% sikker, så undlader jeg for ikke at hænge nogen ud, sådan er jeg nemlig!!!!
INU en løgn til mindelunden
at møde gamle venner udveksle meninger og tænke på dem, der ikke kunne være med i år og desværre er det jo nogle stykker, når man har opnået en alder, som jeg.
Hvilke kendte kunstnere er gået til de evige jagtmarker? som du nu kan påstå, du har kendt personligt? meeeeeeeeeeeeeeeeeeen var det dig der fandt på navnet og skrev tekster til Four Jacks for som du påstår Ænlishe ist maj bæst

SHV, er ved at pakke, skal til møde i Odense

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 15-06-13 09:01

Kære Sandhed.
Det kan være vi ses i Odense, når løgneren Bendt Ballegård Knudsen med de mange, mange nick-names, bliver sat fra sin bestilling hos DJ, nøjagtigt som han er blevet frataget sine rettigheder hos Dansk Münsterländer Klub, p.g.a. urent trav !!
Uærligheder og løgne i rigt mål fælder skvadderhoveder som BallePrut, og altså inu engang, dog underskrevet "Hanne"

Men lille BalleDreng - vi ses nok i eftermiddag, hvis du tør hilse på mig - du påstår jo du kender min identitet !!??

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-06-13 09:20

Sut du nu lidt på vinproppen og gå i seng.
Citat
Det gør jeg
for i morgen skal jeg til formandsmøde samt kongres i Odense.
Knudsen vi ved godt du i årevis har suttet på en vinprop

SHV, husk når dagen er omme, har jeg personligt givet hånd til Knudsen

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-06-13 10:10

Hvis du Sandhedsvidne kan komme hen og trykke mig i hånden eller blot skrive her hvilken farve skjorte jeg har på lige nu, så går jeg op på scenen, tager skjorten af og begynder, at æde den.
Det beviser, at du er deltager på kongressen og er medlem af DJ – kan du ikke beviser det! Beviser det, det modsatte.
Jeg tør godt sætte endnu mere ind på, at Sanhedsvidnet ikke evner denne simple opgave, simpelthen fordi han er fuld både af løgn og et meget ensomt menneske, som ingen vil have med at gøre..
Svar nu klovn – hvilken farve skjorte har jeg på lige nu. ??????????????????????????????????
Lad nu være med at gætte. For måske er jeg slet ikke i salen.

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 15-06-13 11:29

KnaldBalle, du er ikke i salen; for der bliver ikke luftet ud. Både svingdøre og vinduer er stadigvæk tillukkede.
Bajutten,- siger du tager en skidden-grøn skjorte, med gennemslidt flip på, som du har vasket i spildvands tønden efter du kvabbede rundt i møddingen med lortet fra vagtler burene, den er af mærket DogBisser" og mangler de tre midterste knapper.
Husk behørig afskærmning, når du kæmper dig ud af skjorten for at æde den, der er quinder til stede, sidder lige ved siden af en klædelig moddel.
God kamp med ædegildet, du er jo en mand af ære, så vi glæder os slide billeder, på Jægers hjemmeside med rulle tekster, eller smutter JulemandensKandu mon i sækken atter igen

Mvh
BW
Tilbagelænet med tablet - Ipad og afventer FlæskeBallens optræden som lovet

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 15-06-13 12:19

Bettefis du er da helt på den. Der er ingen vinduer i salen.. Hvorfor blander du dig i øvrigt?
Det var jo to andre x`er der på stod, at de vidste hvor jeg var. Lad nu dem svare - selvom jeg ved, at de som dig ikke kan.
I dumme X`er kan kun gætte og rende med sladder og fnidder...

Så fra nu af og til i morgen må I have mig undskyldt. Jeg har ikke tid til, at lege med Jer!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 15-06-13 20:04

Et rigtig godt møde jeg var til i Odense, uden tidligere tiders ævl og kævl det er mange år siden, der har været så positiv og glad en stemning, det kan vi kun takke CLC for. Det må være hårdt for dig Knudsen og HOJ at sande, i er agterudsejlet
Knudsen du har et slatten håndtryk, kan vi kalde det et bajut håndtryk?

SHV, er en glad jæger

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-06-13 21:06

Som slattent wienerbrød

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 15-06-13 22:43

Altså, alt det som "hoj" alias "Hanne" alias julemanden skrev på jagtformidlingen er kort fortalt - en opdigtet løgnehistorie, som kun havde et eneste formål, nemlig, at sætte den nuværende formand i dårligt lys.

Vi kan nu undre os over, hvem der har været skriverkarl for hoj/Hanne...?
Nu vil jeg ikke RODE mig ud i gætterier.

Mvh.
Tommy
Klar til en tår aftenskaffe med en ostebolle og friske radiser....og måske en lille snaps.....hvis mor giver lov...

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 15-06-13 23:01

Ja, det skulle dælme ikke undre mig. Forsmåede mennesker har det med at hævne sig.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-06-13 04:32

Så bevidste Sandhedsvidnet selv, at han er fyldt med løgn: Han kan under ingen omstændigheder havet trykket mig i hånden i Odense Lørdag. FOR JEG VAR DER SLET IKKE!

Beviset kan alle se i løbet af i dag på Face Book........

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-06-13 08:54

Lille Balledoof ! Jeg troede du sov om natten, men er du så nysgerrig for at se om nogen har skrevet til/om dig, siden du skriver på kandu kl. 04:32 denne skønne morgen, hvor jeg lige er kommet hjem fra en vellykket pürsch med en fin seksender "på tasken"
Lad nu være med at påstå, at du ikke var til møde i går - du er set iført brokbind og gummistøvler, så dine mærkværdige tilbøjeligheder taler for sig selv !!
Du har inu engang beviDst dine løgnagtige påstande, men så svarer det jo ganske godt til mange af dine gamle venner fra jagtforeningstiden - korrupte, tyvagtige og helt igennem usympatiske - og det bliver åbenbart ved i DJ med de uddelinger der er sket til "hæderkronede" tidligere formænd - til alle medlemmer af DJ kan man kun opfordre til oprør !!

ØV4
Multi-X²

Sandhedsvidne: Hvordan var det at trykke en lort i hånden ???

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-06-13 09:30

Fra albummet:Jens og honeys wedding day..

Af Chrisally Jessleth Buquis Aclan

Her er så beviset på, at både Sandhedsvidnet og Øjenvidnet er fyldt med løgn og ikke til, at stole på.

På Facebook er der i ovenstående flere billeder af mig og jeg kan nu engang ikke føre en brud op i kirken i Horsens. Samtidig med, at jeg trykker Sandhedsvidnet i hånden i Odense.

Hvor er det beskæmmende, at nogle X`er herinde har den indstilling, at blot de lyver og en endda stjæler, så kan de klare alt ting med det.

Jeg håber, at det efterhånden vil gå op for mange. Hvad det er for nogle "Kloge Åger" X`erne er.

Jeg er utrolig glad for, at de nu endelig selv har givet beviset!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-06-13 09:35

Knudsen hvor har jeg udtalt eller skrevet jeg har trykket dig i hånden i Odense? bevis det.

SHV, har ondt i håret, efter fest

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-06-13 12:00

Knudsen du har et slatten håndtryk, kan vi kalde det et bajut håndtryk?

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 16-06-13 12:31

Knudsen det er dejligt du vedkender, du har et slatten håndtryk
Der er flere kandu forfattere der har gjort dig opmærksom på, de ikke kan lære dig at forstå en tekst hvor står det var i Odense jeg har trykket dig i hånden? der har været andre lejligheder jeg har haft den ikke særlige store fornøjelse, at trykke dig i bajut næven

SHV, har lige taget et par magnyler og skal til at have thai massage

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-06-13 12:41

Tillykke med brylluppet, Balledoof !!

Altså ikke dit eget, men som "Godfather-Mafioso" til en hel del asiatiske piger, må det være en ære at kunne føre én af "sine" piger til alteret, hvor en knold af en dansker ved navn Jens, har betalt dig og måske pigens familie for giftermålet ! Men så er formalia jo også i orden overfor myndighederne ?
Men for at beviseliggøre dine påstande, må det være muligt at give bedre oplysninger om de påståede billeder - de findes nemlig ikke på Facebook !!!
Så igen er det en ommer, lille Doof - dine biviser er intet værd uden disse billeder !!!

ØV4
Multi-X²
Iøvrigt var jeg ikke i Odense lørdag, så lad være med at henvise facts til dette !!

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 16-06-13 13:42

Man tror i første omgang det er en vittighed, at Kristian Ravnkjær skulle være tildelt en guldnål på DJ's møde i Odense forleden !
Jeg er målløs over, at man uddeler hædersbevisninger til folk, som beviseligt har svindlet sig til mange ting, som forhåndværende formand for Danmarks største jagtforening - jeg er helt enig med Øjenvidnet4 i, at medlemmerne burde gøre oprør eller melde sig ud.

Føj for en stinker.

God søndag.

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-06-13 15:17

Personer med så beskidte tanke gange debattere jeg ikke med........

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-06-13 15:20

Uha, uha! Op ad kirkegulvet som "Daddy". Hvilket syn. Alene tanken er næsten ikke til at bære. Uanset kvindens udseende, så kan man her tale om "Skønheden og Uhyret".

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-06-13 06:49

På DJ debatside, er der ikke meget til overs, for det indlæg Tommy har kopieret og lagt ind her på kandu, man undres meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeget at Knudsen slet ikke har kommenteret på det, på DJ siden

SHV, vil liiiiiiiiiiiiige tage en kop mocca

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-06-13 09:32

Kommentar
Fra : bb1
Dato : 16-06-13 15:17
--------------------------------------------------------------------------------
Personer med så beskidte tanke gange debattere jeg ikke med........
---------------------------------------------------------------------------------

Det er helt ok med mig, lille knoldfert, men ét eller andet har sgu' ramt dig ellers havde du nok fortsat dine udgydelser!! Men kom med beviserne i form af duelige henvisninger, så vil jeg trække mine beskyldninger mod dig tilbage, for at lyve om din deltagelse i det påståede bryllup !!
Hvordan er din stillingtagen forøvrigt omkring den uddelte guldnål til din gode ven Kristian Ravnkjær ??

ØV4
Multi-X'erne hverken lyver eller stjæler - pas på du ikke får en sag på halsen !!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-06-13 10:54

Efter sigende - jeg deltog ikke selv på Rep-mødet, modtog Kristian R. stående applaus fra de personer han snød så listelig.

Mine kinder bliver purpurrøde ved tanken om, at de skillinger som jeg betaler i kontingent bliver brugt til at hædre en svindler.
Jamen jamen jamen, hvad fanden er det da for noget?? Det svarer vel til, at Stein Bagger modtager Elefantordenen for godt købmandskab.

Ja, verden vil bedrages - og bliver det!!

Mvh
Tommy

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 100 point
Dato : 17-06-13 14:45

Kære Kaptajn-Tommy.

Jeg er helt og aldeles enig med dig !! Populært sagt, bliver ludere og lommetyve forgyldt i dette efterhånden latterlige land - almindelige lovlydige borgere har ikke en chance, men bliver ofte overtrumfet af forbrydere !! Jeg er glad for at jeg for mange år siden meldte mig ud af det "fællesskab" jagtforeningerne påstår at have.
Har hørt fra en bekendt, at vor "udsendte" i Sydafrika - ham som alle elsker at hade, men som var den direkte årsag til at jagtforeningsskandalen blev afsløret fuldt ud, Safari Jensen, på Facebook er gået i kødet på DJ i meget direkte vendinger. Da jeg ikke selv er på dette medie er oplysningen hermed givet videre til interesserede.
Man må håbe at mange medlemmer får øjnene op for hvad der foregår - meld jer ud af dette cirkus !

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-06-13 15:35

Stående bifald er ikke altid en hyldest - men derimod er den oftest biologisk betinget. Har man siddet for længe, sover benene, og det er en lettelse at stå op for et kort øjeblik.

At folk klapper i flok betyder ikke altid, at alle er glade og tilfredse. Det er en betinget refleks. Når man hører en eller anden begynde at klappe, så skal man til at foretage en individuel beslutning om eventuelt at gøre det samme, og da de fleste DJ deltagere som regel sidder og snorksover - eller er berusede, så gider de ikke vurdere situationen - men klapper med.

Alt det klapperi og op og ned på stolen er bare en forms sag - intet andet. Raunkjær var ikke for klog, en lejet skovbonde - og lod sig udnytte. Han styrke var skægvæksten - som relativt let lader sig kopiere af andre "jægere". Det medførte, at i tusindevis af jægere efterlignede Raunkjær - hvad angår skægvækst og beklædning. Det så komisk ud, når flere af slagsen var samlet. Så lignede de en flok skovpingviner - hvis sådanne findes.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-06-13 16:25

Sakset fra DJ hjemmesiden

Citat
Hyldest til Raunkjær
Dagens uden sammenligning mest bevægede øjeblik var dog lige før frokosten, hvor Claus Lind gik på talerstolen og talte om en jæger med stort J, der har haft meget stor betydning for jagten i Danmark. En person, som har kørt land og rige tyndt for at fortælle om jagten og Jægerforbundet og dermed er kommet næsten ud i hver eneste afkrog af riget.

Et menneske, der har meget stor andel i, at Jægerforbundet blev dannet i 1992 ved sammenlægningen af de tre gamle jagtforeninger. Der er naturligvis tale om Jægerforbundets første formand, Kristian Raunkjær, som fik de delegerede til at rejse sig i flere omgange og med taktfaste klapsalver give udtryk for den særlige plads Kristian Raunkjær stadig har i jægernes bevidsthed.

Det var naturligvis et stærkt bevægende øjeblik for Raunkjær, men så sandelig også for mange af de delegerede og ansatte, som bestemt ikke har glemt Raunkjær, der fik Jægerforbundets fornemmeste hæderspris, guldnålen.

Ja, så bliver man for et kort øjeblik......Aldeles mundlam

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-06-13 14:16

Der har sikkert også været nogle som græd Alkohol og emotionelle spidsbelastninger gør squ noget ved selv hærdebrede grønklædte jægersmænd.
Jeg tror dog næppe, at de klappende vidste noget om det, Raunkjær ødelagde ved sammenslutningen.
Nå, men det er historie, men jeg har stadig mit stofemblem fra Landsjagtforeningen af 1923 siddende i min vinterhat.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-06-13 20:23

Det er mærkeligt at den danske udgave af Ernest Hemingway Balle, jeg bruger ironi - ikke skal kommentere på, at svindleren Kristian R blev hædret med en guldnål på Rep-mødet i Odense.

Men Ballegaard synes åbenbart, det er helt i orden.

Men mon dog ikke, at Ballegaards ven Jensens Safari begynder at tage hånd om den sag.
I samme åndedrag, Balle, kan det være du får et nyt profilbillede på Jensens udmærkede side om danske svindlere i jægertøj.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-06-13 20:41

Med al beskedenhed, så var det undertegnede som skabte det morsomme billede af KnaldBalle. Førsteudgaven blev sendt til en desværre nu afdød fynsk jæger - som igen sendte det til Jensen.

KnaldBalle har længe forsøgt at "brande" sig som Boganis`s efterfølger, og måske kan det få mig til at skabe et nyt billede.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-06-13 20:57

Åh ja, Tonganeser - vil du ikke nok lave inu en perle af billede(r) fra den virkelige KnaldBalle verden !!

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-06-13 21:47

OK! Jeg vil, på min sædvanlige ydmyge facon, påtage mig hvervet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-06-13 22:01
Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-06-13 22:02

Øv - man kan finde videoen på dagens BT side.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-06-13 22:03
Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-06-13 08:06

En sød og morsom lille video, som dog også burde mane til forsigtighed om, ikke at smide affald i naturen !!!!!

KnaldBalle Knudsen havde garanteret fået drejet historien om til, at han havde befriet en sælunge, en såkaldt HYLER, fra en gammel gummistøvle af sin egen, som HYLEREN havde stjålet i hans bil, som holdt 3 km fra stranden !!! Så politiet blev tilkaldt p.g.a. tyveriet !!!
Sælungen døde imidlertid hurtigt, da Knudsens sokkeøl trods alt var for giftig en sag for en lille HYLER !!

Men tak til Tonganeseren for at ville forsøge med inu et vellignende foto af KnaldBalle Knudsen !!!!

Vi glæder os.

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 11:33

Tonga, fint billede af ræven - en rotte havde passet bedre.

Godkendelse af svar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-06-13 17:15

Tak for svaret Provsten1.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 19-06-13 19:12

Mange tak for point, min gode Tommy.

Mvh
Provsten1