/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Spotify
Fra : jazzin
Vist : 675 gange
25 point
Dato : 13-06-13 09:01

Jeg fik installeret Spotify (Premium) i maj. Jeg har betalt og alt skulle være i orden.
Det fungerede fint på både PC og mobil i nogle uger. Men pludselig forsvandt det fra mobilen.
Jeg kan se det hele - hitlister osv - ikke i sort men i lysegråt, så intet kan aktiveres.
Det fungerer fint på PC'en
Er der nogen, der har været ude for det samme?
Hvad gør man? Tak.

Kommentar
Fra : tbh_data

Dato : 13-06-13 22:00

Hmmmm.
Kender ikke det store til appen. Men er der ikke en grå login knap i højre hjørne du skal trykke på.
For at logge på din konto ?

Elles prøv at afinstaller og geninstaller.

Mvh

Accepteret svar
Fra : Jimmy17

Modtaget 25 point
Dato : 14-06-13 02:53

Har du ændret kodeord på den facebook, du bruger som adgang til Spotify?
Kan også være hvis du benytter offlinemode på mobilen, at den har brug for at blive aktiveret.

Prøv at logge af Spotify på mobilen og logge på igen.

Bruger det selv og er ret tilfreds med det, har ikke selv haft problemer med det

Godkendelse af svar
Fra : jazzin

Dato : 14-06-13 17:43

Tak for svaret Jimmy17. Problemet er løst.