/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Elevationsbund
Fra : ppk
Vist : 939 gange
300 point
Dato : 20-05-13 18:10

Hej

Har fundet en elevationsbund, som måler 90x200

Men min seng måler KUN 70x200

Så nu spørgsmålet, er der nogen der har prøvet at ændre bredden på sådan en elevationsbund ?

Og jeg kunne forestille mig at der skulle kortes 10 cm af i hver side.

Gode råd med videre modtages, med stor tak.

PPK

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-05-13 18:18

Efter lige at have kigget på mine bunde, ville jeg starte med en bytteannonce i den Blå Avis el lign.

elevationsbund (noget om motor eller ej) mål 90x20090 byttes mod 70x200!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-05-13 19:31

Citat
mål 90x20090 byttes mod 70x200!

Den skal vist stå på gaden da en bolig er for kort i den ene ende.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 20-05-13 19:40

Citat
Den skal vist stå på gaden da en bolig er for kort i den ene ende.

Ja, det er farligt at (mis)bruge copy-paste

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-05-13 21:43

De elevationsbunde vi har - kan ikke ændres i længde og bredde.
Jysk har måske nogle billige (der købte vi vores)

Accepteret svar
Fra : pifo

Modtaget 300 point
Dato : 21-05-13 08:00

Vi har købt vores i IKEA, de kan ikke sådan lige afkortes i bredden. Hvorfor ikke bare købe en i den rigtige størrelse?
http://con.callnet.dk/delfinsengecenter06.dk/?id=7062

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 21-05-13 09:25

pifo

Den side du linker til har jeg godt været inde på, men priserne holder ikke har nemlig haft mailet til dem for et par måneder siden.

Og så er der lige det med at få dem hentet i København, når man bor midt på Lolland.

Til sidst skal lige siges, at jeg ikke ved om det hjælper på mit rygproblem. Kunne jeg være sikker på det ville jeg da gerne ofre noget på sagen.

PPK

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 21-05-13 09:40

Citat
Til sidst skal lige siges, at jeg ikke ved om det hjælper på mit rygproblem. Kunne jeg være sikker på det ville jeg da gerne ofre noget på sagen.

Jo tak, jeg kender det fra tidligere hekseskud og nu gigt og en prolaps, man bruger en halv time på at finde den rigtige position

Hvad mener fysioterapeuten ?
Måske skulle Du også prøve en demo i en møbelforretning.

Kommentar
Fra : ppk

Dato : 21-05-13 11:12

Fysio manden har ikke nogle gode ideer, har haft problemerne i over 10 år

Kan ikke ligge i min seng mere end 3-4 timer, og skal så op og sidde 1-1½ time i en god stol. Hvor jeg så kan tage en lur imens, så det bliver noget med at sove af flere omgange i løbet af døgnet

Angående en demo i en forretning, så kræver det jo man har mulighed for at prøve den over flere nætter. (kan lige se for mig hvis der er mange der skal det ) he he he så får man måske morgenmad på sengen lige som i tv-reklamen

Nå, spøg til side det er bare møg irriterende ikke at få sin skønhedssøvn i et stræk.

PPK

Godkendelse af svar
Fra : ppk

Dato : 11-06-13 16:37

Tak for svaret pifo.