/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Til fodboldkamp efter begravelse
Fra : molslinien
Vist : 726 gange
100 point
Dato : 07-05-13 16:51

Hej

Jeg prøver at gøre op med mig selv om det er ok at jeg tager til fodboldkamp (øl og fest) et par timer efter min mormors begravelse. Det er en gammel aftale
På en måde kan det vel kaldes gravøl og er i god stil at fejre min mormor med højt humør (hun elskede fest og liv)
Men jeg er lidt i tvivl.. hvad synes folk?

Kommentar
Fra : molslinien

Dato : 07-05-13 16:55

Og vil folk kigge skævt til mig hvis jeg siger jeg kommer lige fra en begravelse?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 07-05-13 17:00

Du behøver da ikke sige noget om det.

Kommentar
Fra : fun2

Dato : 07-05-13 17:09

Det kommer helt an på hvor tæt de var på din mormor, jeg kendte stort set ikke min, og ville derfor ikke have problemer med det. Jeg synes du skal spørge din mor, det er hendes følelser du risikerer at såre.

Accepteret svar
Fra : Tak_for_hjælpen

Modtaget 110 point
Dato : 07-05-13 17:10

Næ lives gang er at man fødes og så sker det som ingen kan stoppe døden - skipper du begravelse - som oftes i Danmark er en bisættelse for at se boldt og drikke med gutterne var jeg foraget - men når der er synget, tudet, præsten har sagt et par ord og der spist står det alle for at gøre som de har lyst.

Det er helt i orden at skulle noget bagefter og det er bestemt ikke meningen at men efter en bisættelse skal sidde og glo ind i væggen - så gå du med god samvigtighed.

Godkendelse af svar
Fra : molslinien

Dato : 07-05-13 17:50

Tak for svaret