/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Gear
Fra : Fejakj
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 24-04-13 19:47

Er der nogen der har ide om hvordan man laver en gearing om fra en venstre omdrejning til en højere omdrejning .

Kommentar
Fra : Fejakj

Dato : 24-04-13 19:55

Har monteret en brigs og stration motor på en mosfjerne, men min problem er at de løbe hver sin retning, der er måske en mulighed for at lave en gearing,eller andet så at den trækker sig selv,

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 24-04-13 20:01

Hvad har det spørgsmål at gøre i en kategori for Bogholderi.

Der får du ikke mange - kvalificerede - svar.

Accepteret svar
Fra : transor

Modtaget 60 point
Dato : 24-04-13 20:15

Hvis du vil lave den om fra venstre til højre, skal du bare gå om og se fra den anden side.

Det er kun tosser der kan kalde en omdrejningsretning for højre eller venstre.

Godkendelse af svar
Fra : Fejakj

Dato : 24-04-13 20:19

Tak for svaret transor. Undskyld ? Fra en tosser

Kommentar
Fra : Fejakj

Dato : 24-04-13 20:25

Har forsøgt at vride remskiven om til et 8tal det virke fint nok men remskiven holder desværre ikke længe