/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Unlock Mobiltelefon / Spørgsmål
10  Squanto 646
Nokia 6210 unlock
Fra : nocom
Vist : 533 gange
50 point
Dato : 02-12-01 21:36

Hej. Jeg har kige købt en 6210, som jeg VED kan låses op uden kabel. Ved nogen hvordan? Helst konkrete svar og ikke bare meningsytringer, tak. ))
Mvh
NoCom

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 02-12-01 21:37

Lige en tilføjelse. Det er et Telia abb.

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 02-12-01 22:14

nocom skrev:

>Hej. Jeg har kige købt en 6210, som jeg VED kan låses op uden kabel. Ved
>nogen hvordan?

Alle telefoner kan låses op uden kabel, hvis man har unlock-koden.
Denne kan du få hos din udbyder hvis det er mere end 6 mdr. siden du
startede abonnementet - eller du kan måske købe den af dem. Der findes
INGEN koder der virker til alle telefoner.

venligst,
Lasse Hedegaard

--
Fjern SIM-låsen fra din mobiltelefon: http://www.simlock.dk/
>>> Vær med i konkurrencen om gratis unlocking! <<<

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 04-12-01 11:44

Hej Lasse mv. Jeg ved godt, at koden er unik. At den følger emeinummeret. Jeg ved også at nogle har en "codegenerator", hvor man smider emeinummeret ind i den ene ende og får koden ud i den anden. Atlt det andet VED jeg, (Som jeg også skrev). Og alt det amatørsnak om operatørlås/åbning og 6 mdr. mv. er jeg snart ved at være træt af at læse her på siden. Folk ved da godt alt om det. De fleste i hvert fald, er mit indtryk.
Mvh
NoCom

Kommentar
Fra : Teazer

Dato : 04-12-01 23:14

Hvad er SÅ dit problen ???!!!

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 06-12-01 14:40

Hej. Det var godt nok en imponerende lang og flot redegørelse. Tak for det. Blot hjalp det mig ikke så meget, da du jo dels bor på Fyn, jeg i Århus. Ellers tak. Jeg håber, at der findes en i Århus. Men da jeg jo har infrarød forbindels, må det da kunne klares fra min bærbare, som også har infrarød??

Kommentar
Fra : nocom

Dato : 16-07-02 13:01

Ja hvis jeg vidste hvordan? Er dette bare endnu et forsøg på at score billige point???