/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
CD kopi kan ikke afspilles
Fra : Jarlan
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 13-04-13 17:02

Jeg har brændt en cd fra en anden cd, den kan ikke afspilles på en gammel CD afspiller,
hvad har jeg gjort galt, den kan godt afspilles på computeren, det må være noget med den type filformat.
Hilsen Jarlan

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-04-13 18:15

Du har ikke afsluttet din kopi.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-04-13 01:17

Enten er det som Teil skriver: Du har ikke afsluttet skiven
Eller du har brændt en data CD
Er du sikker på at du har valgt Lyd CD i brænder programmets indstillinger?
Hvilken format har filerne på problem CDen? wma eller mp3 eller noget helt tredie

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-04-13 12:28
Kommentar
Fra : Jarlan

Dato : 15-04-13 22:32

Kære Teil & o.v.n.
Problemet er løst den gamle CD afspiller kan ikke afspille CD RW kun CD R, så da jeg fandt ud af det er det hele løst men tak for jeres svar.
Hilsen fra Jarlan

Annuller spørgsmålet
Fra : Jarlan

Dato : 16-04-13 16:50

Jeg har selv fundet ud af svarret med venlig hilsen JARLAN