/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Mangler dele til en CB 500 fra 1972
Fra : handest
Vist : 398 gange
60 point
Dato : 07-06-03 22:00

Jeg har købt en gammel udslidt Honda CB 500 fra 1972, er der nogen, der ligger inde med dele de ikke lige står og skal bruge er jeg interesseret. Da den er slem, har alt interesse bare prisen er rigtig og afstanden geografisk ikke er for stor.

Kommentar
Fra : NielsErling

Dato : 08-06-03 00:36

Hej!

Hvis jeg var dig - hvilket jeg jo ikke er;) - tror jeg jeg ville snakke med den lokale motorcykel forhandler. Hvis ikke han har stumperne - så ved han sikkert hvem der har! Mon ikke?;)

Hygge!