/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Ebbe Rode
Fra : bjarnebr
Vist : 744 gange
100 point
Dato : 20-03-13 15:23

Jeg ved ikke om det er det rigtige forum, men jeg kan ikke finde andre steder at spørge:
Er der nogen der ved hvor jeg kan få teksten til "En politisk Orientering" om Ordkløverpartiet indtalt på en 45 plade af Ebbe Rode?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 20-03-13 16:31

Prøv på biblioteket...

Accepteret svar
Fra : lham

Modtaget 100 point
Dato : 21-03-13 06:55

biblioteket-fint, men flere eksperter på

http://www.biblioteksvagten.dk/

der er virkelig service for skattekronerne

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 23-04-13 10:32

Tak for svaret lham og undskyld den lange responstid, jeg er på genoptræning på Montebello, og havde derfor glemt at jeg havde nogle ubesvarede spørgsmål.