/ Forside/ Karriere / Erhverv / Bogholderi / Spørgsmål
10  Oldboston 530
SummaSummarum 3 - afsluttet regnskab
Fra : anetteogjesper
Vist : 949 gange
75 point
Dato : 26-02-13 16:22

Hej

Jeg har brug for lidt hjælpe, da jeg vist har dummet mig. Jeg er ved en fejl kommet til at afslutte regnsabet før jeg har fået posteret de sidste salgsfakturaer i regnskabet. Det er jo noget rod og når jeg nu vil bogføre dem, står der:
Regnskabet er afsluttet. Der kan ikke bogføres i debitor-/kreditordelen.

Hvad gør jeg nu, for de står somom kunden ikke har betalt og de er blevet overført som ubetalte til 2013 regnskabet og det er noget rod. Hvordan redder jeg den?

Jeg benytter SummaSummarum 3 enterprise

Venlig hilsen
Anette

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 85 point
Dato : 26-02-13 16:48

Jeg kender ikke programmet Summa, men kan klart anbefale dig, at spørge på denne side:

http://anettesand.dk/brevkasse/

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 26-02-13 16:49

Annullerer eller slet kunderne ligesom du gør med dine mange spørgsmål.

vic200

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 26-02-13 16:50

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-02-13 16:51

selv tak