/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
fantastisk tandpasta
Fra : willlliam
Vist : 1376 gange
500 point
Dato : 20-02-13 15:40

Min gode hustru købte denne tandpasta i Italien, og jg vil mene den er verdens bedste.
Kan kun finde tanspastaen inde de på italienske hjemmesider, f. eks ikke i amazon.uk.com
Tandpasten hedder " Forhans Special fluoro e Zincacloruro"?

HJÆLP - det er for dyrt at sende hende, konen, til Rom igen...

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-13 15:51

HIHIHI.
Ja det er nok for dyrt når du kan købe den over nettet.
http://www.saninforma.it/Sezione.jsp?idSezione=2802&sez=prodotti&cat=Igiene&titolo=forhans-special

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 20-02-13 15:52
Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 20-02-13 15:56

du har stavet forkert, det hedder forhans special fluoro e zinco cloruro. jeg har fundet denne side: http://www.dentomania.it/public/paginaprodotti.asp?prodotto=131&nome=forhans-special-fluoro-e-zinco-cloruro-75ml

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-13 15:57

Vedkommende kan jo sagtens selv finde Ita sider.

Hvis den var verdens bedste, så var den sikkert også til salg andre steder på nettet,
men den kan jo have skiftet navn undervejs

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 20-02-13 16:05

hvis du køber et større parti(tandpasta kan holde sig længe) er det ikke dyrere, trods forsendelsesomkostninger, end hvis du køber tandpasta i danske butikker.

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 20-02-13 16:20

Tak for den hurtige respons, men jeg HAR set de italienske sider og som jeg forstår, sender de kun indenlands.
Den er fantastisk og man går fra tandbørstningen - som efter en tandrensning hos tandsnedkeren.
Tænkte om der fandtes tyske hjemmesider, som sender udenlandsk? Kan dog ikke finde det, men forsk gerne videre.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 20-02-13 16:41

jeg har købt næseplastre på et tysk apotek uden problemer. https://www.apodiscounter.de/?language=en - men om de har det du skal bruge ved jeg ikke

Kommentar
Fra : willlliam

Dato : 20-02-13 16:47

Til Pia og Skytten - de sender kun indenlands

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 20-02-13 16:53

det tyske apotek har da sendt varer til mig mange gange. ganske vist er det over 2 år siden

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 20-02-13 16:57

Italiensk men ikke samme mærke, sælger mener den er fantastisk lækker

http://www.shopernst.dk/Produkter/Marvis_Tandpasta_k83.html

Denne her bruger jeg selv, den er også italiensk og fås fx i helsekostbutikken Helsam

http://www.naturoghelse.dk/shop/biorepair-total-beskyttelse-4390p.html

Kommentar
Fra : webm

Dato : 20-02-13 17:21

Måske du lige skulle prøve det bedste du kan få herhjemme:

http://1496449.shop12.dandomain.dk/images/932165.pdf

Kommentar
Fra : dova

Dato : 20-02-13 23:28

Citat
HJÆLP - det er for dyrt at sende hende, konen, til Rom igen

Nogen gange skal man tænke alternativt

Du kan ikke finde en forretning der sender til udlandet, og konen skal ikke på indkøbstur til Rom..

Så du annoncerer da bare i den blå avis, gul & gratis, måske på diverse rejse- og campingsider på nettet.
Du søger simpelthen nogen der skal til Rom/Italien, som vil gøre dig den tjeneste at købe nogen tuber tandpasta med hjem, det er det billigste og din kone bliver garanteret imponeret over dit påhit

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 21-02-13 01:15
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-13 09:27

Når jeg læser hvad der er i tandpastaen, kan jeg se at Astringerende skulle være det virksomme stof der skulle styrke tandkødet mm.

Når jeg søger på Astringerende fremkommer der bl.a denne danske side

http://www.helseriet.dk/shop/mundpleje-874c1.html

Men prøv selv at søge videre, for der findes mange flere forskellige tandpastaer med Astringer i

a%2BAstringerende&es_nrs=true&pf=p&sclient=psy-ab&oq=tandpasta%2BAstringerende+&gs_l=&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&bvm=bv.42661473,d.Yms&fp=1f41f7f39e854ad8&biw=1600&bih=775&bs=1

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-02-13 09:28

Ehm linket virker ikke til selve google, men hvis du prøver at søge på

tandpasta+Astringerende, så kan du se udvalget