/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windows 8
Fra : kivi
Vist : 767 gange
100 point
Dato : 19-02-13 14:45

hvor uheldig kan være jeg har købt en opgradering til windows 8 som jeg lagde på en ældre bærbar med 32 bit den gik neden om og hjem og står ikke til at redde da jeg så ville lægge den på en anden bærbar siger den at det ikke er en 64 bit så er der nogen som har nogle gode råd modtages de gerne

Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-02-13 14:53

du har hentet en opgradering til 32 bit

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 19-02-13 14:58

ja det er gået op for mig

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 19-02-13 17:01
Kommentar
Fra : ultra2

Dato : 19-02-13 17:23

det samme skete for mig jeg ringede og fortalte microsoft hvad jeg havde lavet forkert
så fik jeg lov til at hente en 64 bit og skulle så slette den gamle pc for win 8
jeg fik også en ny kode så jeg kunn eikke kunne opdate den gamle mere.

prøv det

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 100 point
Dato : 19-02-13 23:48

Eller skriv til Microsoft support, de er MEGET flinke til at hjælpe. Fortæl at du ikke rigtigt kan finde ud af det og har fået en 32 bit ved en fejl. Så skal du se al den hjælp du kan få.

http://support.microsoft.com/contactus/?ln=da

Godkendelse af svar
Fra : kivi

Dato : 20-02-13 08:27

Tak for svaret granner01.