/ Forside/ Karriere / Job / Selvstændige / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 508
Regnskabsleksikon eller bog
Fra : Maksimus
Vist : 1004 gange
112 point
Dato : 15-02-13 03:35

Hejsa.

Kan man ikke få en bog ala Politikens store regnskabsbog, eller et større leksikon der kun omhandler regnskab?
Der må være en bibel derude der er et Must have?

Kommentar
Fra : transor

Dato : 15-02-13 08:58

Der er masser af lærebøger i renskabslærer og bogholderi. Gå en tur på biblioteket og kig på deres udvalg inden du bestemmer dig.
Desværre er det jo med dette, som så meget andet, at uden en vis slementær uddanelsesballast inden for faget, er det meget svært at læse sig til.

De "tunge# bøger forudsætter ret megen forudgående viden.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 112 point
Dato : 15-02-13 16:16
Godkendelse af svar
Fra : Maksimus

Dato : 18-02-13 23:32

Tak for svaret katekismus.