/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Windows Fotofremviser
Fra : Monsen1234
Vist : 720 gange
200 point
Dato : 12-02-13 17:57

Når jeg klikker på et billede og ser det i Windows Fotofremviser, er baggrunden pludselig blevet bleg gul, der har altid været hvid baggrund som jeg syntes er bedst. Ved den gullige baggrund syntes jeg billedet får et gulligt skær. hvordan får jeg den hvide baggrund tilbage.

På forhånd tak.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 12-02-13 19:05

Windows er et styresystem og ikke en fotofremviser.
Så vi ved ikke hvad det er for en du mener.

Farven på skærmen fremkommer som et resultat af
- Data i fotoet. De er et resultat af fotoapparat komprimering og efterbehandling.
- fremviserens indstilling . I nogen kan gemmes en fast toning.
- monitorens karakter og indstilling.

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 12-02-13 19:06

http://www.mydigitallife.info/windows-vista-photo-gallery-yellow-tint-background-problem/

Her er en grundig beskrivelse på engelsk som du bør gå igennem.

Kommentar
Fra : Monsen1234

Dato : 12-02-13 19:30

Jeg har win 7 så den passer ikke helt med det der står for vista