/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fejlfindingsprogrammer
Fra : js2706
Vist : 860 gange
100 point
Dato : 31-01-13 11:14

Er der nogen her, der ved noget om de fejlfindingsprogrammer, der reklameres med? Hvis man går ind og prøver, får man at vide, at computeren er fyldt med flere hundrede fejl, som kan fjernes med et snuptag, hvis man køber dette prgram til flere hundrede kroner (eller euro). Er der noget om snakken, eller er det salgsgas?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 31-01-13 11:16

Det er som du siger "SALGSGAS"

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-01-13 11:45

Som skrevet reklame, de finder ikke noget som gratis programmer ikke kan finde.
På denne side kan du hente det gratis, supergode og effektive programmer.
http://www.wisecleaner.com/download.html

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 31-01-13 12:40

Jeg købte engang "Slow PC Fighter" - dansk firma. Men programmet gik tabt, da jeg måtte udskifte computeren. Jeg blev aldrig klar over, om det overhovedet nyttede. Det fandt hele tiden fejl, som det rettede hver gang, og næste gang skete det samme igen og igen! Altså: "Karl Smart" - eller hva'?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 31-01-13 13:01

Citat
På denne side kan du hente det gratis, supergode og effektive programmer.
http://www.wisecleaner.com/download.html

GRATIS! Det er jo en sandhed med modifikationer, der er jo funktioner i dette program også der skal betales for...

Kommentar
Fra : js2706

Dato : 31-01-13 13:40

Ja, sådan er det de fleste steder. Freeware er til at lokke husarerne ind, hvorefter man tilbydes en masse ekstra mod betaling. Lige nu bombarderes jeg daglig af AVG!

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 31-01-13 15:40

Citat
GRATIS! Det er jo en sandhed med modifikationer, der er jo funktioner i dette program også der skal betales for...

Reg + Disk cleaner er fulde programmer og de mest benyttede.
jeg har aldrig haft problemer med dem.

Kommentar
Fra : McBobo

Dato : 31-01-13 16:52

Der er utrolige mange gode gratis fejlfindingsprogrammer ude på nette, men for det meste holder det ikke med kun èt installeret program.... Hver enkelte program finder fejl som andet program ikke finder..... Så hvis man installere/finder 3-4 programmer man er fortrolig med, er man dækket godt ind i forholde til oprydning af ens computer.

Eksempler på programmer som finder fejl og rydder op på ens computer kunne være:

Advanced SystemCare
CCleaner
TuneUp Utilities

McBobo