/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvad hedder sangen fra mobilreklamen???
Fra : liberia
Vist : 463 gange
20 point
Dato : 05-06-03 22:05

og hvem synger? Jeg kan selvfølgelig ikke huske hvilket tele-/mobilselskab, der er tale om ( hvilket jo egentlig vidner om en ikke særligt effektiv reklame!!) men jeg er vild med sangen, som har et omkvæd ( som næsten er det eneste, man hører i reklamen), der går noget i retning af "I-I-I-I-I-I-IIIIII'm so high on You-ou-ou-ou-ou-ou-ooooo" eller noget i den retning...jeg mener svagt at kunne erindre at den visuelle ledsagelse er noget med nogle unge mennesker, der springer i slow-motion...men jeg kan tage fejl. Det LYDER lidt som Tim Christensen, men jeg kan ikke se nogle steder at han skulle have lavet noget som kunne være den, jeg har hørt,- men i hvert fald meget hans sound.... Kan nogen mon lede mig ind på svaret på dette ultratynde grundlag?
Jeg tror nemlig desværre, at reklamen ikke bliver vist mere...har i hvert fald ikke set den på det seneste....

pft.
Marie

Kommentar
Fra : mikjoe

Dato : 06-06-03 07:46

hejsa marie

Det er Tim Christensen, så du har fuldstændig ret mht sounden. om han har udgivet den endnu ved jeg ikke, men det burde de vide i en musikbiks.

mvh mikael

Kommentar
Fra : liberia

Dato : 06-06-03 09:08

Til Mikael, som har svaret ( jeg er helt grøn i det her sysytem, og har ikke helt styr på hvor man svarer/spørger/kommenterer) på mit spørgsmål...ved du, hvad sangen hedder...og kan du huske hvilket teleselskab det er?

Accepteret svar
Fra : stinestr

Modtaget 20 point
Dato : 06-06-03 12:41

Hej.
Det er Winter-John, der har lavet sangen, som hedder "High on You". Reklamen er forresten for Tiscali.

Mvh Stine

Godkendelse af svar
Fra : liberia

Dato : 06-06-03 16:58

Tak for svaret stinestr.

Alletiders...jeg hørte den i P# i dag og checkede playlisten - og du har jo helt ret. Så var det alligevel ikke Tim Christensen!!!...og så kunne du ovenikøbet oplyse hvilken reklame....stort!

venligst

Marie