/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Citroen xantia
Fra : silas
Vist : 409 gange
500 point
Dato : 05-06-03 21:46

Jeg er ved at udskifte den org. radio med båndspiller ud med en becker traffic pro navigations radio med cd afspiller.For at tilslutte den rigtigt skal der trækkes en ledning over til signal ledningen(der er ikke kabel) på speedometeret.Er der nogle der ved hvordan jeg lettest finder denne ledning(den sidder jo bag speedo`et men det ser ikke ud til at speedo`et er nemt at få ud).

Hilsen Claus

Kommentar
Fra : geu

Dato : 05-06-03 23:16

Kontakter dit lokale Citroen værksted... Men ellers tager kan du tage en prøve lampe med en diode i, det må ikke være en med PÆRE i, så hæver du hjulene op over jorden og sætter den i gear og køre med eks 2500 omdr. så holder du den ene ende til slel, og prøver dig frem i stikkene til du finder en der blinker. Så sætter du den et gear op og køre 2500 omdr igen og ser om den blinker hurtiger, gør den det er det dit speed signal du har fundet. Gør den ikke det, er det bare omdr.signal du har fundet og så prøver du igen.
Jeg havde nok valgt den nemme løsning, og taget ud til et Citroen værksted, for at høre hvor de tager signalet henne, det koster jo nok en kage, men det er jo også billig. VH Toyota teknikker

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 07-06-03 12:54

Det lyder sgu farligt, med mindre man har en rullestand?

Kommentar
Fra : mccracken

Dato : 07-06-03 12:55

Brug det aut. værksted.