/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Netgear forstærker til internet
Fra : johnl
Vist : 635 gange
200 point
Dato : 18-01-13 21:33

Er der en som kan hjælpe med at slutte sådan et kan ikke koble min iPad til det bliver ved med at spørge om password og jeg har ikke lavet nogen. Mvh Jon

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 18-01-13 21:55

Er det dit trådløse netværk du vil koble Ipad på? Netværket er sandsynligvis krypteret og der kræves en netværksnøgle for at komme på, netværksnøglen kender du eller den som har sat routeren op for dig

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 18-01-13 22:18

Nej min router er koblet op der er en forstærker så jeg også kunne bruge en bærbar og min ipad der er for langt fra stuen nog til hvoe mit modem står derfor en forstærker .
Mvh John

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 18-01-13 22:35

Du skal bruge samme kode som den du har til din router. Når du kobler på netgear så svarer det til at du kobler til din router.

Hvis dit net er krypteret så har du også en kode til routeren.

Jeg har selv en netgear i stuen for at forstærke signalet fra den trådløse router.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 19-01-13 06:21

Så må der jo være noget galt med netgear for kan godt finde den på min ipad men kan ikke koble på den skriver at den ikke kan finde den .
mvh john

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-13 07:58

Når du siger du har en forstærker så er det vel en repeater du mener. Vi skal lige være enige i begreberne. En repeater er nemlig en der "forlænger" rækkevidden af det trådløse signal.

Hvad hedder din Netgear.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-13 07:58
Kommentar
Fra : johnl

Dato : 19-01-13 08:13

Det hedder Netgear wn2000rpt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-13 08:19
Kommentar
Fra : johnl

Dato : 19-01-13 08:45

Har prøvet alt der er intet der lykkes finder det hele men den vil ikke godkende koden fra mit net
mvh John

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 19-01-13 10:46

Har du opsat den med egen SSID og egen kode? Den fungerer jo som et selvstændigt access point og ikke som en dek af din router. Man kan sige du deler bare det signal ud som kommer fra din router og ind i din repeater.
Ellers prøv at reesette den og lav en ny opsætning igen. Prøv med en simpel kode. Denka. Altid ændres igen. Det er blot for at komme i kontakt med den og se at der er forbindelse.

Kommentar
Fra : johnl

Dato : 19-01-13 13:37

Mange tak for hjælpen det var forstærkeren der var noget galt med så ved ikke lige hvordan jeg kan dele point da der ikke var noget af det der hjalp men i skal alligevel have mange tak ..
Mvh John

Accepteret svar
Fra : Fijala

Modtaget 200 point
Dato : 19-01-13 13:49

OK, det var dog ærgerligt med defekt på den.

Point, tja det er ikke så vigtigt, LUK øjnene og klik på en af os, så får du lukket dit spørgsmål.

Godkendelse af svar
Fra : johnl

Dato : 19-01-13 14:09

Tak for svaret Fijala.