/ Forside/ Interesser / Fritid / Jagt / Spørgsmål
10  TheRealDe.. 4815
Smædebreve 2
Fra : Øjenvidnet4
Vist : 1234 gange
200 point
Dato : 16-01-13 11:04

Smædebreve.
Fra : bb1 Vist : 32 gange
100 point
Dato : 16-01-13 09:30
--------------------------------------------------------------------------------
Er det for tidligt, at spørge tombeneseren Berthelsen fra Humlebæk om det er andre end postvæsenet, der har fået noget ud af de mange forsendelser, han har afsendt til både høj og lav?
--------------------------------------------------------------------------------

Da jeg og en hel del andre jægere ikke kan besvare bb1's sidste tråd, Smædebreve, synes det på sin plads at trække det over i et nyt spørgsmål, som andre kan kommentere.
Det siges, at området omkring bb1's bopæl, er begyndt at ryste voldsomt ! Beboere har kontaktet myndighederne for at høre, om der har været tegn på jordskælv eller lign. i området ? Det viser nu, at Bendt Balledoof ryster så voldsomt i bukserne af skræk for at blive smidt ud af diverse fora, samt at blive ekskluderet af DJ og det er vel ikke så godt ??
Efter sigende er det ikke nødvendigt at skovle sne for verdensmanden - hans raseriudbrud smelter simpelthen sneen, før den lægger sig !!

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-13 11:28

Den var squda ny. For første gang i mands minde erkender Bent Ballegaard Knudsen, at han ikke ved en skid. Lad ham blive der.

Godt Nytår - Bent.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-13 12:10

Kommer til at tænke på, om hele molevitten skulle sendes til samtlige Hovedbestyrelsesmedlemmer???

Det kunne jo gøres pr. mail - ganske gratis.

Ønsker du det - Bent Ballegaard Knudsen??

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-13 12:35

Du kan sende hvad du vil, til hvem du vil – de mennesker, som kender mig og arbejder sammen med mig. Kan sagtens kende snot fra kanel.
Sidst dummede du dig og røg lige i fælden. Den person, som det drejede sig om. Står slet ikke i schweiss hunde registret mere (Er han mon blevet smit ud)?????????
Det kunne han jo meget vel være blevet på grund af det jeg skrev om ham. Så Tombe du behøver ikke true mig – du kommer heller aldrig til, at bestemme over HVAD JEG SKRIVER OG HVOR!!!!!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-13 12:59

Okay, så gør jeg det!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-13 14:04

Ja,gør du det, men husk, at ALLE så kan se din E-mail adresse og dit navn !!!

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-13 14:16

Citat
Ja,gør du det, men husk, at ALLE så kan se din E-mail adresse og dit navn !!!

Ja, og du har en stor chance for at blive "smit" ud.

Med meget venlig hilsen
Din Tommy......

Ven med:
Jeppe Åakjær
Poul E. Krogen
Jens Otto Kragh
John F. Kennedy
Kong Chr. X
Kong Frederik IX
Struense
+ Julekort fra Kim Larsen

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-13 14:39

Og ved du hvad - Bent! Det er jeg bedøvende ligeglad med.

Har du stadig ikke fattet, hvad det her går ud på? Nøøøøøj, hvor er du dog dum.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-13 14:40

Smit ud fordi en tombe skriver smædebreve - ikke forstået!

Hvem skulle smide mig ud for det?????

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-13 14:46

Bent, jeg kunne såmænd godt forklare dig det - men du evner ikke at fatte det.
Længere er den ikke.

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : TheRealDeal

Dato : 16-01-13 16:05

Kære bb1

Jeg mener du skal skrive om dit problem inden på DJ debatten og schweisshunde hjemmesiden, der tror jeg du vil få et svar på dine formodninger.
Husk det er kun et godt råd jeg giver dig.

TRD

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-13 17:06

Ballade-knolden har lukket sit spørgsmål og giver point til dette svar:
Citat
Jeg fatter ikke en skid af den dialog med schweishund førere.Er jægerne dummere end andre mennesker.Når man ringer efter en schweishund og får at vide at det koster ekstra takst,lægger man vel bare røret på,og får fat i en anden,der er forhåbentligt ikke flere af slagsen.Det kan da godt være der er lidt mere i kilometre,men det skulle gerne ikke vælte det hele,når man nu er skyld i en anskydning af et dyr.Og til sidst men ikke mindst får den kreative schweishunde førere vel ikke flere henvendelser efter et stykke tid?
Hilsen Sigfrid.

Sigfrid, det er ikke dig jeg går efter, dit svar er godt nok.

Burde Bent ikke havde gjort det ? Altså, havde smidt røret på.

Men hele Balle-knoldens historie er garanteret løgn - eller løgen
Ballen har forfattet historien med et formål for øje - nemlig at lave ballade.

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 16-01-13 17:36

Ballen er ikke blot dom - han er snotdom - husk at drysse kanel på

ØV4
Én af de kloge Multi-X'ere, som har storhed og styrke til IKKE at blackliste bb1, som så ville være meget ringe stillet !!

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 16-01-13 18:51

Hele historien handler om trafikken på DJ-siden, hvor Balledyret gennem længere tid er blevet sat på porten - blandt andet af den nævnte hundefører - Steen. Det har irriteret Ballekræet, som derpå benytter chancen til lidt svineri på Kandu siden. Balladen, Ballekræet og hundeføreren imellem, har stået på i årevis - både på Kandu og på DJ-siden, så der er sådan set intet nyt under Solen.
Men den dumhed som Ballekræet lægger for dagen er ganske enkelt enestående. Hold da op!! Man bliver squ helt forpustet - alene ved tanken om at skulle lære ham at addere to enchifrede tal sammen. Uhadada.

Mvh.
Tonganeseren

En glad ejer af en Yeti. Edermageme en fin bil. Vil aldrig køre andet.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-13 19:32

- Og underligt nok, ikke et eneste indlæg på DJ debatten, har Balles hjemmehjælper været behjælpelig med at skrive.

Når Steen fra DJ-debatten har fat i Bent, kan ligefrem fornemme at Bent ryster i bukserne af skræk. Bent har eddermame respekt får Steen.

Men sig mig engang, er det ikke misbrug af kommunens hjemmehjælpere ?
Løsnings Sogn hjemmehjælper-korps er vel ikke ansat til at være Balles manuskriptforfatter.

Citat
En glad ejer af en Yeti. Edermageme en fin bil.
Du har også været pisse heldig med vejret, har du. Får du kørt noget 4x4 på markvejene, hvor du er nødt til at aktivere differentialespærringen..? Så er det sjovt, skulle jeg da liiiige hilse og sige...

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-13 19:33

Rettelse.

Og underligt nok, ikke et eneste indlæg på DJ debatten, har Balles hjemmehjælper været behjælpelig med at skrive - her på det seneste.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-13 19:40

Hold da helt kæft - hvor I vrøvler

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 16-01-13 20:59

Citat
Hold da helt kæft - hvor I vrøvler
Uhada da da da da , den med Steen, ramte lige i Solar plexus.
Men jeg er glad for, at der en af DJ'erne, der forstår at sætte dig godt og grundigt på plads.
Det er også lang tid siden, du har haft indlæg på DJ-debatten. tøsedreng..!

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 16-01-13 21:12

Der er nu ikke nogen, der kan sætte mig på plads, ved at trække debatten på DJ`s hjemmeside ned på ”blå stue” ved hjælp af youtube klip…

Det fik jeg mange tilkendegivelser om, da jeg her til aften var til indendørs skydning.
Så jeg tager den med ro og lader ”skovtrolden” om at dumme sig. Hvorfor skulle jeg debattere hans indlæg, som intet har med jagt at gøre?
Hvis DJ vil lade sådan noget stå, på deres debat hjemmeside, så dem om det.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-13 01:09

Nu er der jo flere måder at anskue tingene på - og om hvem der dummer sig. Derudover er du nok den største leverandør at tåbelige YouTube klip. Fjols.

Dog med venlig hilsen
Din allerbedste ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-01-13 02:27

Sku` da ikke på jægerforbundets hjemmeside. Kan du finde en eneste - Nej vil
Igen gamle Tompe er du fyldt med løgn.
- men sådan må det vel være når man, som dig er gået i barndom.

Fremkom dog med nogle ordentlige argumenter, hvis du vil forsvare dig selv og dine DLS venner.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-01-13 07:44

Sku` da ikke på jægerforbundets hjemmeside. Kan du finde en eneste - Nej vil

Søg og du skal finde

Bent Ballegaard, Løsning - 14-01-2009 20:13 - (0 svar) Skriv svar

Danmarks Jægerforbunds Afrika project.

http://www.youtube.com/watch2v=H96c5DVhOc
Cp4AqylokSk
hbOqlGj1dlI

Under søgningen fandt jeg helt nye ord, tolvmodighed, med lem

SHV er begyndt at vinterbade

Accepteret svar
Fra : Provsten1

Modtaget 200 point
Dato : 17-01-13 09:16

Bent Ballegaard Knudsen skrev: Der er nu ikke nogen, der kan sætte mig på plads
Endnu en løgen - det lader sandelig til, at DJ har formået at få stoppet flere udgydelser fra psykopaten bb1 og han er derfor "tvunget" til at benytte kandu', da han ikke kan holde sin kæft - han forsøger altid at få det sidste ord med katastrofale følger for en bedre forståelse for sine synspunkter.
Tonganeseren bliver belært om at skulle bruge ordentlige argumenter, hvis han vil forsvare sig selv med sine DLS venner !!! Ak ja, lille dumme Balleknold - du ville såmænd ønske du var en del af det gode selskab hos bl.a. DLS, men det har du jo selv forpurret ved hjælp af løgn og ulovligheder, nøjagtigt det samme du er i fuld gang med hos DJ !! Onde tunger påstår endvidere, at du er blevet nægtet adgang til at skrive på DJ's debatforum - helt retfærdigt og forståeligt - det skulle have være gjort for flere år siden. Du er den direkte årsag til, at DJ i den brede jægerskare har et kedeligt ry - så er det sagt !!

Med venlig hilsen
Provsten1
Multi-X

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 17-01-13 10:21

Citat
Det fik jeg mange tilkendegivelser om, da jeg her til aften var til indendørs skydning.

Det var ikke for tidligt, med lidt træning så du undgår alle de anskydninger.
Du har nok lugtet den rådne patgummi hva!!, det bliver nunte nemt, at få den store service fra schweiss folket, som du fik før dit personlige hævntogt, tror du virkeligt på at sagen er afsluttet??

Hvorfor spørger du efter adresser osv, når du udemærket ved at, den på gældende ikke er registeret, din Tåmbe.
Du kan lige så godt lade være med, at skrive herinde også, kvajpande, atter igen har de tapre MULTI-X, fundet måden at trække dig rundt ved dænderne på , vi kan få fat alle sammen på en gang

tolvmodighed, med lem, Det må være det som Asiat pigerne har masser af, de arbejder jo mest med "sure gamle mænd"

Mvh
BW

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-01-13 11:23

Sandhedsvidne min gode dreng: MIT LINK ER OM JAGT Skovtroldens ER IKKE

Fes den ind på lystavlen eller er den for svær for dig???????????????????????

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-13 12:59

Har det gamle drys virkelig skrevet sådan her:

" tolvmodighed, med lem,"

????????????????????????

Sådan har jeg aldrig set tålmodighedog medlemstavet før. Meeeeeget interessant tilfælde.
Hold da op!

Mvh.
Tonganeseren

Det er altså imponerende så meget tjek nogen har på fænomenets udgydelser.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-13 13:42

" tolvmodighed, med lem," ?????? Hvad menes med det..?
Tålmodighed med lem..?

Eller
Tolv modige med lem.....Eller...?????

Vi må lave en ordbog. Vi kunne kalde bogen for; "Det Ballegardske ordforråd. "

"Inu" = Endnu
"Løgen" = Løgn
"Tolvmodighed" = Tålmodighed
"Med Lem" = Bajut i kvindetøj
"Smit" = smidt
Tombanéser" En person fra Tonga i Oceanien, der ligger syd for Samoa og øst for Fiji.
"Bajut" = Et Filipinsk hankønsvæsen i kvindeklæder
"Hylere" = Mennesker der klogere end Bent Ballegaard. DK består af 99,99999999999% hylere

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-01-13 16:30

Der er nu ikke nogen, der kan sætte mig på plads, ved at trække debatten på DJ`s hjemmeside ned på ”blå stue” ved hjælp af youtube klip…
Det skrev du raket Knudsen, såååååååååååååååååååå deeeeeeeeeeeeeeeeet

SHV har igen fundet nye ord, skolemeteren, briliandte, evel????

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 17-01-13 16:33

Så er der gang i debatten på blåstue igen.

Virkelig interessant og det har virkelig meget med JAGT at gøre...
- men skidt med det, de er jo de samme tomper, der skriver hele tiden....
Og for ikke at blive, som dem slutter jeg nu

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-13 17:02

Citat
Og for ikke at blive, som dem slutter jeg nu
Tak Kanussen ! Jeg tør vædde min gamle fedtede jagthat på, at du inden for en uge er i vælten igen.

Din ven og kammerat
Tommy.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-01-13 17:12

Det fik jeg mange tilkendegivelser om, da jeg her til aften var til indendørs skydning.
Kl. 1940 skrev du det her raket Knudsen og så var du hjemme igen kl 2112 for at diktere et par ord.
Enten var det en meget kort skydning, eller så var det få tilkendegivelser du fik, efter du kan være så hurtig på pinden , er du sikker på du var til skydning? jeg så dig ikke

SHV har lige set en UFO

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 17-01-13 17:43

jeg så dig ikke

Det skrev Sandhedsvidnet om Ballens skydetime - pudsigt nok har én af mine gode venner heller ikke observeret bb1 til skydning !!!
Så mon ikke han igen, igen omgåes sandheden lemfældigt - det er jo desværre ikke første gang, nok heller ikke siste

ØV4
Multi-X²

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-13 17:53

Fjolle-Balle er fyldt med løgen.

UFO...? Det var vel en af Raket-ingeniørens fusere..hæ hæ hæ hæ

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-13 17:59

Vi må ganske enkelt have den ordbog over Ballegaardske udtryk og fortolkninger. Bents badutspring på alfabetets slappe line må ikke gå tabt for eftertiden. Jeg smækker lige en "tråd" op, og her kan vi alle bidrage med ord fra den Ballegaardske høstmaskine. Den kan passende klades "Er det virkelig sandt"? Håber at alle er med på ideen, som Kpt. Tommy foreslår. Ert glimrende projekt. Det vil senere blive redigeret og udgivet som en lille specialitet, hvis målgruppe er folk med hæmorider, mavelidelser og astmapatienter.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-13 18:42

Skide godt, Tonga!!!

Øjner jeg en mandelgave, julen 2013

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-13 19:08

Hold da kæft.

Jeg kiggede lidt i de gamle indlæg, og fandt et digt af en der hedder Centerpoint.
Det lyder sådan her:

Citat
Nu skal i bare høre en prækær situation,
om dengang Bent nedlagde sin muflon.
Muflonen ville foretage en fejning
da Bent pløkkede den i en hegning.

Ak nu er muflonen død, det stakkels kræ
og Bent fik sig et flot og smukt trofæ
Seancen fotograferet blev af Robert Hæ
Helt ærligt, så syntes jeg det foto er engang bæ.

Nå, men Bent er stolt af bedriften der
for nu kan Bent smykke sig med lånte fjer
Thi nu er Bent med foto og deslige
sat ind på Safari Jensens hjemmeside.

Hov forresten, muflonen blev skud med mundingsbremse
Arhhhh jeg gider ik' at fortsætte denne remse.

Han er squ da ikke uden evner.

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-01-13 22:04

Bent Ballegaard, Løsning - 13-01-2009 05:27 Skriv svar

http://www.youtube.com/watch?v=Cp4AgylokSk

http://www.youtube.com/watch?v=yH96c5DVhOc

En del af kritiken i mod projectet har været økonomien, men det må bero på en total misforståelse.
Projectet er to tal udgiftnevtralt for DJ`s medlemmer.

En del af dette indlæg er slette af redaktionen i henhold til retningslinjerne.

Dilidumdadaj og tummelummelirumlaj og one to three, hvor mange flere klip skal jeg finde hr. gods bestyre

Kommentar
Fra : Sandhedsvidnet

Dato : 17-01-13 22:40

Her er et klip til nattevagten
http://www.youtube.com/watch?v=0Vk-Sr0uH9Q

SHV skal i morgen på storvildtjagt

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-13 22:47

"Hjælp, en løve sprang ud foran min bil!"

Jesper Lundh

En vild løve sprang tirsdag eftermiddag ud foran en 48-årige kvindelig bilist på Valbyvej i Helsinge i Nordsjælland.

Sådan lød anmeldelsen i hvert fald, da kvinden kort efter klokken 18 ringede til Nordsjællands Politi og beskrev et dyr, som mest af alt mindede om en løve.

Politiet sendte fluks en patrulje og hunde til stedet, men fandt hverken løve eller løvespor i sneen, oplyser Nordsjællands politi

Læs mere: http://lokalavisen.dk/hjaelp-en-loeve-sprang-ud-foran-min-bil-/20130116/artikler/130119474/1265#ixzz2IGuF3t00

Så for Satan da. Nu skal jeg på løvejagt. Må hellere tage det tunge skyts med.
Mvh.
Tonganenseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-13 22:54

Centerpoint holdt pludselig op her på siden - desværre. Han er ellers lyrikkens mester , besidder en højt udviklet kultur - og er et dejligt menneske. Desværre blev han bidt af en flåt, og var efterfølgende meget syg. Han ejer en flot Centerpoint og er en enormt dygtig skytte.
Kom igen Centerpoint.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-13 22:59

BB1 spørger om "den lille mands jagt"

Kan nogen hjælpe mig med at definere dette begreb. Er det jægerens størrelse eller er det arial størrelsen han jager på.

Er arial ikke en skrifttype...

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-01-13 23:06

En tidel som kongehuset uddeler.

Jo, bestemt. Det var heller ingen kretik af dig eller det du skrev. Kun en konstatering af at vi gerne skulle ende op med en forklaring og regler allene giver den jo ikke.
Hold da kæft med guldkorn

Mvh.
Tommy.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 17-01-13 23:18

Denne tråd udvikler sig flot og kan danne udgangspunkt for en samling guldkorn fra Ballehoff.

Jeg går i hvert fald i gang med at arkivere. Hvad med titlen "Man tror det er løgen"

Kom med forslag til en titel, som yder fuld retfærdighed til Ballehoff.

Kunne man dog bare få en eller anden fotograf til at forevige, når Ballehoff går amok på et tastatur.

Jeg vil sluttelig trykke hele molevitten, så samlingen kommer til at ligne en bog, og den kan så sendes ganske vederlagsfrit til interesserede. Som tidligere nævnt en glimrende gave til patienter med hæmorider, brækkede ribben eller andet som gør ondt, når man griner.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-01-13 08:47

Citat
Så er der gang i debatten på blåstue igen.

Virkelig interessant og det har virkelig meget med JAGT at gøre...
- men skidt med det, de er jo de samme tomper, der skriver hele tiden....
Og for ikke at blive, som dem slutter jeg nu

Smarte forretnings folk og ikke mindst torske dumme politikkere, mener at det er nødvendigt, man skal finde, eller kende sin indre blomst eller fugl, for at være opdateret til arbejdsmarkedet.

Hvor er Nasseballen i det spil, - jeg var/er ikke i tvivl, kun på et punkt er der en kæmpe manko ( og for Nasseballen!!!, her er ikke tale om frugten mango:, ej heller sangeren som synger: Mango J. , han har vel også tilsendt dig et julekort for dit VIP bekendtskab )

Mankoén består i, - at det altid er ham som ryger uf af reden

Nasseballen er en MEGA GØGEUNGE

Kommentar
Fra : betterwisser

Dato : 18-01-13 09:03

I har taget jer en opgave på, som er i kategori med, at skrive Karnows lovsamling en gang til, med at u-dødelig gører Nasseballes overlagte voldtægt af det danske sprog i skrift.

På sin måde bør vi takke manden, vi har udviklet os meget herinde, på udtryksform og fantasi, det tror da fanden, når vi arbejder på rune-stadiet når vi kæmper kampen med Nasseballe´S udgydelser.
Heldigvis er der sjældent mere end et par linjer, og overlagt brug af space tasten ( for Nasseballen: det er den store i midten, nederst på klaveret, som du altid banker dænder i, når får for meget bummmelummer samt sidder og smug-kigger på velsmurte Bajutter en sen nattetime)

En dobbelt op på

MVH
BW

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-13 11:38

. . . . "samt sidder og smug-kigger på velsmurte Bajutter en sen nattetime"!

Nok et syn, som vil enhver til at ønske sig langt borte fra virkeligheden.

Den der med Karnow var god. Meeeeen, nu er Ballehoff ikke en mand af mange ord, og derfor vil opgaven nok være overskuerlig - nemlig at kunne domkumentere det hidtil værste overgreb på det danske sprog. Ikke engang det berømte "OPROB" i forbindelse med Danmarks besættelse kommer på højde med Ballehoff`s udgydelser.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-13 11:39

Rettelse:

Nok et syn, som vil "få" enhver til at ønske sig langt borte fra virkeligheden.

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-13 11:53
Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-01-13 13:00

Specielt er der en småfed mandsling, som taber bukserne - ih hvor han minder om en kendt jæger og skydeinstruktør i DJ-regi

ØV6
Multi-x

Kommentar
Fra : bb1

Dato : 18-01-13 13:31

Nu sender jeg et brev til ALLE DJ-skydeinstruktører så de kan se at Øjenvidnet mistænkelig gør dem alle sammen

For det må man jo ikke, når det gælder schweiss hunde førene, selvom man glemmer at tager hensyn til, hvem der er legimenteret og hvem, der ikke er

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-13 16:14

Prøv så lige at læse nedenstående en gang til. Du har jo selv skrevet det, og måske kan genkendelsens glæde bevirke bare en smule forståelse:

Hvilken myndighed skal man henvende sig til, når man har beviser på, at en schweishundefører ikke overholder bekendtgørelsen?
Ifølge den må han kun forlange kilometer penge efter statens takster. Den pågældende kræver straks, når der ringes til ham, et start gebyr.
Det er at udnytte folk i en nødsituation.

OK!

Du skriver om en schweisshundefører, og sådan en fætter er man kun, når man er godkendt - ikke sandt?
Det var sådan en fætter du skrev om - Ikke sandt? Altså ikke om en eller anden jæger med en ikke-prøvet hund.

Det forstår du nok ikke!!! Den står edermageme på lavtryk i dit hoved, eller også fiser det lige igennem, fra det ene øre til det andet.

Du roder rundt i manegen og der bliver du, til du skvatter om.

Mvh.
Din gode ven
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-13 16:21

"hvem der er legimenteret og hvem, der ikke er . ."

. . . skrev Midjyllands svar på Retskrivningsordbogen.

Er du sikker på, Bent, at der ikke skal stå legitimeret???

Et legiment er noget helt andet.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-13 17:59

? 2:14? 2:14

www.youtube.com/watch?v=ALI_IWJOuhE

08-04-2012 - Uploaded by NBAGameChannel
Jeremy Lin Injury Report torn knee legiment. ... Jeremy Lin Injury Report torn knee legiment

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 18-01-13 18:49

Kære Bendt B.

Hvor er jeg spændt på at høre fra alle dine DJ-skydeinstruktør-kolleger - det er bare synd for dem, at de ikke kender mit rigtige navn og adresse. Men for at være imødekommende over for ikke blot dig, men også dine venner, skal jeg for én gangs skyld offentligegøre min status, hvis du lover ikke at give den videre til udenforstående:
Søren Jensen
Givskud

Men det er samtidig bekræftende ikke blot for mig, men for alle deltagere at se duinu engang ikke holder ord - tænk lidt over dét !

Din eneste sande ven
Øjenvidnet4½
Multi-X²

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 18-01-13 19:35

For H...... da. Jeg glemte at forklare Ballehoff hvad et ligament er. Det er bindevæv som holder bl.a. knogler sammen. Måske bliver man legimenteret, hvis man får indsat kunstige bindevævsprodukter. Hvem ved.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 19-01-13 07:01

For at undgå enhver misforståelse med Ballen, vil det måske være på sin plads at pointere rigtigheden af Tonganeserens forklaring !!
Samtidig, lille Bendt, skal du vide, at ordet lavement ikke har en skid med noget af dét vi diskuterer her, at gøre - blot du holder dig dét for øje så du ikke kommer i uføre og disput p.g.a. alt for mange fremmede ord !!!

Din eneste sande og reelle ven tilbage - inu !

ØV4
Multi-X

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-01-13 14:30

Hej Tonga, du efterlyser en "tidel" til de Ballegaard'ske mishandlinger af modersmålet.

Mit liv som dumkopf

I skal lige ha' en "sprogblomst" mere....

Balle skal oplyse en adresse - og svarer;
Jeg kan ikke give dig adresen jeg er vand til selv at køre der ud hos ham

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-01-13 14:52

Nemlig, og sådan skabes dialekter og talefejl - pga. uvidenhed og ussel artikuleren.

Når en eller anden nixfix ikke kan finde ud af, hvordan et ord skal staves, så går vedkommende ind på google - med det "billede" af ordet, han hører for sit indre øre.

I det her tilfælde mente Ballegaard, at ordet lød som noget i retning af "legimentere" - højst sandsynlig et ord han engang hørte i en sanseløs beruselse, og hvad finder Bent Ballegaard Knudsen så på Google????

Nemlig:
Han finder et indlæg fra en eller anden havareret vendelbo, som engang mistede mindst 75% af en normal tandbesætning, da han ud for Thisted skulle hive rødspættegarnet op med sit håndspil. Efterfølgende bruger vendelboen ordet i forskellige sammenhænge - og det verbale udtryk omsættes nu i hans bjeskgennemsyrede hjerne til "legimentering". Så skriver han det indlæg, som Ballehoff ved et tilfælde opsnapper, i sin søgen efter noget han mener dækker det, han har på hjerte. Under sin søgen efter ord - på Google, bider Bent Ballegaard Knudsen på og viderebringer det på den højkulturelle side - KANDU, stedet hvor dette lands ypperste hjerner muntrer sig med humoristiske og saglige indlæg.

For nu at kunne eksemplificere min påstand, vil min ringhed gå på jagt efter den vendelbo, som stratede dette grineorgie.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-01-13 15:07

Indsæt din tekst her
Tag nu nedenstående indlæg fra en hjemmeside om camping - for ejere af CAMPLETTERE:
Se i linie 9.

"Hej I to
Først vil jeg sige VELKOMMEN i Campingverdenen.

Og så ramler I ned, lige midt i en pas-religionskrig, hvor alle har deres egen mening.

Nogle påstår at de aldrig bruger campingpas uden for Danmarks grænser.
Andre påstår at det blå pas kun gælder i Skandinavien og man skal bruge det gule sydpå.

Endnu andre har brugt det blå (Skandinaviske) i hele Europa, uden problemer.

Men reglerne er sådan at man skal bruge campingpas for at ligge på en campingplads.
Nogle steder sydpå vil de så hellere have jeres rejsepas, men lad være med det.
Det skal I altid have på jer, da I skal kunne legimentere jer på forlangende af f.eks politi
Så pladsen kan få lov at ta en fotokopi, men skal aflevere jeres pas igen.

I kan melde jer ind i f.eks DCU og få begge pas. Så er I godt dækket ind.
Hvis I så lige tager et par dage på en af DCU's egne pladser, så er kontingentet tjent hjem igen, da børn under 12 år er gratis med deres forældrer på camping

mvh
Steen

PS: Ole, vil du fortælle dem lidt om Schweiz og campingpas"

Her ser vi ulykkens fulde omfang. Bent Ballegaard Knudsen finder en eller andens udlægning af ordet "legitimere" og tager det for gode varer. Skaden er sket. Bent har brugt en forkert stavemåde og har gjort sit indlæg meningsløst, idet vi andre ikke har en jordisk chance for at vide, hvad han i virkeligheden mener, når han endnu engang harmæsket sig på Google.

Man skal altså ikke søge på GOOGLE efter ords korrekte stavemåde, altså blandt godtfolkets gøren og laden. Man skal gå efter autoriserde ordbøger, i reolen eller på nettet - skal man.

[B]Husk det nu - Ballegaard!!!

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-01-13 15:11

Her er et eksempel på hvor hurtigt en hjerne kan fungere:

For nu at kunne eksemplificere min påstand, vil min ringhed gå på jagt efter den vendelbo, som stratede dette grineorgie.

Da Tonganeseren skulle skrive ordet "startede", arbejdede hjernen hurtigere end de små pølser på højre og ventre hånd.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 19-01-13 15:19

"Jeg kan ikke give dig adresen jeg er vand til selv at køre der ud hos ham"

OK! Kære Tommy. Du kommer lige og fjerner asken fra mit tastatur. Jeg skreg af grin, da jeg læste dit indlæg, og sekunder senere stod min hund og stirrede undrende på mig. Jeg tabte piben ud af munden og ned over tastaturet.

For Helvede da!!!! Det er en perle af de store - du der fandt. I Guder.

Måske er der en forklaring. Modtageren af brevet er måske hjemmerøger??

Derovre hos Ballehoff går man åbenbart efter stanken.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-01-13 22:16

Den har været oppe før, - men den kan vel ikke gentages for tit

Hvem ansætter og afskediger persionalet i Danmarks Jægerforbund...

Åhh, den er herlig. Tak Bent!! Du har fået mig til at synge til hver en fest jeg deltager i:
Køkkenpersionalet, køkkenpersionalet, køkkenpersionalet vil vi gerne se.

Alle glor på en og siger; "Ikke mere sprut til den persionage"

Mvh.

Din sande ven
Tijommy

Kommentar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 20-01-13 09:04

Tonganeser !

Tidlen på bogen kunne også være: Mit liv som - Bendt !!
Mon ikke han vil være interesseret i hvis vi kunne udgive den på hans eget forlag, så kunne han nemlig også modtage bibliotekspengene for den !!!! Det kunne jo være morsomt for ham at prøve bare lit sukses her i livet !!

ØV4
Multi-X³

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-01-13 13:45

Bare lige så I ved det.

Bent oplyser på sin hjemmeside.....BUKKEJAGT

Der er desværre ikke flere ledige pladser for bukkejagten 2008.

Som Jørgen Ryg i en af sine berømte monologer sagde....." De bagud, Jensen !
"Nej, jeg er Blikkenslager"

Mvh.
Tommy

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-01-13 13:53

Det er nok fordi HÆ ikke længere arbejder gratis - for til gengæld at komme med på jagt.

Mvh.
Tonganeseren

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-01-13 16:35

Hæ Hæ Hæ Hæ....

Underligt - dybt sært, at Balle von Schwach Begabte....
Henviser til en en hjemmeside, hvor opdateringerne er 5 år gamle.....hæ hæ hæ hæ

Kommentar
Fra : Tonganeseren

Dato : 20-01-13 18:31

Men hvorom alting er, så ved jeg endnu ikke om Bent er Bent. Den rungende tavshed har naturligvis sagt undertegnede et og andet, men vi kommer nok aldrig videre uden Bents bekræftelse.
Synd og skam.
Mvh.
Tonganeseren

Godkendelse af svar
Fra : Øjenvidnet4

Dato : 21-01-13 06:42

Tak for svaret Provsten1.

Kommentar
Fra : Provsten1

Dato : 21-01-13 07:49

Mange tak for point, Øjenvidnet4.

Med venlig hilsen
Provsten1