/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
APP
Fra : bjarnebr
Vist : 818 gange
100 point
Dato : 08-01-13 19:48

Jeg har en Android smartphone og søger en App der automatisk flytter alle opkald fra personer med hemmeligt nummer direkte over til mobilsvareren hvor jeg har indtalt: hvis du hører dette har du ringet op uden vis nr. ring venligst op igen med nummervisning.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-01-13 20:19

Har du overvejet, at det ikke er alle der har mulighed for at ringe op med nummervisning?

Hvis man eksempelvis ringer fra en virksomhed eller offentlig myndighed, så er det ikke medarbejderens valg om der vises nummer eller ej.

ps. Hvad gjorde du før nummervisning var standard?

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-01-13 21:07

Hvad er du bange for? skylder du penge til de forkerte mennesker?På mit arbejde kan vi ikke vise nr på arbejdstelefonerne.
alimak

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 08-01-13 23:09

Jeg er absolut ikke bange for nogen eller noget, indtil nu lader jeg bare være med at svare, og så går opkaldet før eller siden videre til mobilsvareren, for hvis folk har hemmeligt nr. må de have noget at skjule, og så vil jeg ikke tale med dem.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-01-13 23:27

Det er jo en lille smule paranoidt at tro, at alle der ringer uden at vise nummer har noget at skjule.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-01-13 01:06

"Ordenlige mennesker har ikke hemmeligt nr."

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-01-13 06:27

Det kan sagtens være at det ikke bliver vist selv om der ikke er hemmeligt

Visse lande sender ikke nummer internationalt
Mange omstillingsamlæg sender ikke nummer

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-01-13 06:55

Da åbner du vel heller ikke breve der det ikke står afsender på konvolutten?
Du må være meget paranoid.Det er ikke normalt at være sådan, For din egen skyld ,gå til lægen og få behandling.Jeg ved at du ikke mener selv du er syg , det er alle andre det er noget galt med.Men tro mig, det er en del af sygdommen din.Du skal bare vide at det er mange der ringer uden nr.visning og det er helt normale mennesker der ikke har noget at skjule. Mange har ikke nok teknisk indsigt til at slå nr visning til.Og mange af dem er "orendlige" mennesker.
God bedring.
Håber du bliver rask.
alimak

Kommentar
Fra : vic200

Dato : 09-01-13 10:52

Sikke dog en sygdom at havde. Gider ikke svare en telefon man har købt når npgen ringer og vil snakke med ham. Hvad vil du så med en telefon?
Når du svare den finde du ud af hvem der har ringet.

vic200

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-01-13 11:14

Jeg vil bare gerne vide om det er en jeg gider snakke med inden jeg tager telefonen.

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-13 12:57

Ja, vi er mange der ikke gider blive forstyrret af alle de friske unge mennesker der ringer anonymt lige først på aftenen for at sælge et eller andet vi ikke er det mindste interesserede i.
Søg på "Call filter" på Google Play!
https://play.google.com/store/apps/details?id=dmate.callfilter&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImRtYXRlLmNhbGxmaWx0ZXIiXQ..
Dette program opfylder muligvis dit behov.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 09-01-13 13:29

Så hvis der er et nummer, men det er et nummer du ikke kender, så tager du den heller ikke?

Godkendelse af svar
Fra : bjarnebr

Dato : 09-01-13 16:10

Tak for svaret JanusN, det er lige det jeg søgte.