/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Fravælg SMS ved ubesvaret opkald - Samsu
Fra : vivian67
Vist : 607 gange
50 point
Dato : 08-01-13 19:04

Når jeg har et ubesvaret opkald på min samsung galaxy y får jeg en sms om dette, hvordan kobler jeg det fra?

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 08-01-13 19:19

Har du undersøgt om du kan, på din teleudbyders hjemmeside?

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 08-01-13 19:28

Det har jeg undersøgt, men syntes ikke rigtig jeg kunne finde det, jeg har M1

Accepteret svar
Fra : stilkene

Modtaget 50 point
Dato : 08-01-13 21:18

Kontakt eventuelt så M1

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-13 21:50

Citat
Når jeg har et ubesvaret opkald på min samsung galaxy y får jeg en sms om dette

Det er den automatiske telefonsvarer der sender en SMS.....

Så enten skal du undlade den eller acceptere at de fortæller dig der er en besked...

PS...

M1 hedder nu Fullrate

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-01-13 21:52

Du vil også kunne se at SMSen altid kommer fra samme nummer - nemlig telefonsvareren hos M1 (Fullrate)

Kommentar
Fra : vivian67

Dato : 08-01-13 22:12

Hvordan slår jeg telefonsvaren fra?

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 09-01-13 06:18

Jeg kender ikke din udbyder, men det sker normalt ved du ringer til din telefonsvare og følger vejledningen for opsætning.
Det handler om at du giver dig tid til at lytte alle de muligheder der er i beskedopsætningen og vælge, det der passer til dine ønsker.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-13 07:41

Du logger ind på M1 (Fullrate) - går til "Services" og der kan du til eller frakoble de services de abonnerer på.... (bl.a. telefonsvarer)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 09-01-13 07:43

Hovsa....

Du går selvfølgelig til "selvbetjening".....

Altså:

Log ind
Selvbetjening
Services
der regulerer dit abo

Godkendelse af svar
Fra : vivian67

Dato : 09-01-13 16:58

Tak for svaret stilkene.
Også tak til alle andre for deres indlæg. Jeg har forsøgt både på hjemmesiden og ved at ringe til telefonsvaren desværre uden held. Så til slut sendte jeg en mail til Fullrate og fik hurtigt en kode retur.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 09-01-13 17:41

Godt du fik det i orden