/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Energiregnskabsprogram
Fra : lham
Vist : 1018 gange
150 point
Dato : 12-12-12 07:37

win xp sp 3 home edit. win exp8

søges energiregnskabsprogram -helst gratis- til privat hus.
minimum 2 kwh tællere og vand med grafik og div statestik muligheder.
har søgt men ikke fundet noget-bedst hvis du selv har erfaringer med programmet

har tidligere brugt et program der hedder kontrolbogen fra hio-soft men det er åbenbart blevet forældet og vil ikke installeres efter seneste automatiske win opdateringer.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-12 09:39

De fleste energileverandører har en hjemmeside hvor man kan logge ind....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 12-12-12 09:40

Vi kan f.eks. læse vores strømforbrug time for time hos Nrgi.....

Kommentar
Fra : lham

Dato : 13-12-12 07:18

Refi
Østjysk energi(det var faktisk dem jeg fik hi-soft kontrolbogen fra) har ikke pt noget energiregnskabsprogram og det med on line at følge ens målere er ikke noget de vil investere i foreløbig selv om jeg -og de fleste af deres aftagere- har fået installeret fjernaflæste målere !

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 13-12-12 08:20

Hvis du har en Android Smartphone eller Tablet kunne du bruge programmet El-Vand-Varme
https://play.google.com/store/apps/details?id=dk.ilios.meterreadings&feature=search_result
Jeg bruger selv dette program og er udmærket tilfreds med det.
"Pro" udgaven kostede så vidt jeg husker 6 kr.
mvh
Janus

Kommentar
Fra : lham

Dato : 13-12-12 08:33

janus N
har hverken tablets eller smartphone-sluppet indtil videre

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-12-12 09:09

Hvis du har Office så prøv her:
http://office.microsoft.com/en-us/templates/

Kommentar
Fra : lham

Dato : 13-12-12 13:34

mig-selv

på dit link "all products" kan jeg ikke finde noget relevant, kan du specifisere lidt mere ?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 13-12-12 16:11

Scroll ned på siden. men ved selvfølgelig ikke om det kan bruges til dit behov
http://office.microsoft.com/en-us/templates/excel-templates-FX102828204.aspx

Kommentar
Fra : lham

Dato : 13-12-12 16:50

mig-selv
har nu set under"se all" og kan ikke finde noget der ligner det jeg skal bruge-hvad hedder det program du har fået øje på præsist ?

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 08-01-13 09:48

Jeg kender ikke selv programmet http://www.energitjek.dk/ men det findes i en gratis udgave der kan afprøves før man investerer 200 kr i Pro udgaven...
mvh
Janus

Kommentar
Fra : lham

Dato : 08-01-13 10:34

Citat
Jeg kender ikke selv programmet http://www.energitjek.dk/ men det findes i en gratis udgave der kan afprøves før man investerer 200 kr i Pro udgaven...
mvh
Janus

har tidligere set på programmet -dårligere end kontrolbogen jeg havde og helt klart ikke pengene værd

Annuller spørgsmålet
Fra : lham

Dato : 23-01-13 06:47

Jeg har desværre ikke modtaget et brugbart svar, og annullerer derfor dette spørgsmål så andre ikke "bealer" for at kigge på noget der ikke kom svar på i denne omgang