/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
rmx ingen acceleration i 6 gear
Fra : linkman
Vist : 489 gange
100 point
Dato : 04-06-03 19:30

jeg har lige sat et 50t tandhjul på min rmx og jeg har fjernet plomben i udstødningen og jeg har åbnet rillerne i luftfilteret og sat en 80 dyse i og den køre fint op til 5gear hvor den ligger på 70km/t men så dør den i 6gear og jeg får ingen acceleration andet en at den langsomt kommer op på 75. Jeg har læst at den kan køre 90 på denne måde hvad har jeg gjort forkert

Venlig hilsen linkman

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 04-06-03 23:50

er det ikke en 82 dyse der skal på...

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 05-06-03 09:34

tja jeg ved det ikke jeg har justeret nålen og luftskruen og kan få den op på 70 i 4 gear men efter 70 kmT så er det som om den går helt død i accelerationen og jeg får kun 5 kmT ekstra

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-06-03 12:45

Skjult blindrør

På enkelte modeler, sidder dette blindrør inde i selve forrøret. Denne type har bla. Suzuki Street Magic, samt de fleste 6 gearede scootere (Suzuki RMX, SMX, mf.).

dette her fandt jeg lige, du skriver ikke om du har fjernet det skjulte blindrør..

Accepteret svar
Fra : Melander

Modtaget 100 point
Dato : 05-06-03 12:47

http://www.scooterzone.dk/frame.html

her er der noget om omdysning..

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 05-06-03 12:49

hmmm, den er ikke direkte det link jeg gav, men klik på linket og klik på tuning og vælg "omdysning af karburator"

Kommentar
Fra : linkman

Dato : 05-06-03 13:12

jeg har fjernet alle plomper også den i forrøret og om dysset den det er som om den ikke kan klare gearingen når jeg kommer over 70kmT men jeg prøver lige linket

Godkendelse af svar
Fra : linkman

Dato : 12-06-03 11:40

Tak for svaret Melander.