/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
www.eksperten.dk
Fra : winetaster
Vist : 864 gange
50 point
Dato : 27-11-12 10:14

Er www.eksperten.dk nede ?
På forsiden er der kun "gamle" spørgsmål ?
Mvh W

Kommentar
Fra : JegCain

Dato : 27-11-12 10:21

Hvis disse er "gamle" så har du da ret...
Seneste spørgsmål

Kan ikke åbne Berlinske abonnementsservice i IE 10 men i...
Oprettet den 26. november 2012 kl. 10.44
Generelt | hbagolf giver 30 point for svar

timestamp vb.net
Oprettet den 26. november 2012 kl. 10.27
.NET | shjorth giver 30 point for svar

Ansættelseskontrakt og krav på timer
Oprettet den 26. november 2012 kl. 09.52 | 1 indlæg
Job/opgaver | Kristoffer1991 giver 30 point for svar

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 27-11-12 13:58

Den er ikke nede nu.

Accepteret svar
Fra : PrivateDK

Modtaget 50 point
Dato : 27-11-12 15:18

Hvis du oplever at en hjemmeside viser gammel data, kan du prøve at slette browser data under internetindstillinger. Men husk at du mister cookies med passwords m.m.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 27-11-12 16:47

Siden er ikke "nede" men du har da ret i at det er gamle spørgsmål, der plejer at være mere aktivitet!

Kommentar
Fra : Vejmanden

Dato : 27-11-12 17:49

Eksperten er ikke nede, men man kan åbenbart ikke skrive indlæg/oprette nye spørgsmål.
Underligt Eksperten ikke reagerer, og fortæller hvad problemet er på forsiden......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-12 21:19

Jeg har da lige logget ind.
Jeg kunne også stille spørgsmål.......................jeg gjorde det dog ikke.

Det er måske kun os "Eks............perter" som kan logge ind.

Kommentar
Fra : Vejmanden

Dato : 27-11-12 21:25

"Jeg kunne også stille spørgsmål.......................jeg gjorde det dog ikke."

LOL - jeg kan også logge ind og lade som jeg stiller et spørgsmål.
Men jeg kan ikke rent faktisk stille et spørgsmål, eller for den sags skyld kommentere i et andet spørgsmål.
Kan du det, Eyvind?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-12 21:30

Hmm - så må jeg jo prøve.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 27-11-12 21:39

Umuligt at lægge guldkorn på den side.

Så jeg er altså " eks..........................................................................pert.

Kommentar
Fra : Vejmanden

Dato : 28-11-12 15:57

Ser ud til Eksperten fungerer igen.......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 28-11-12 19:55

OK - tak.

Godkendelse af svar
Fra : winetaster

Dato : 30-11-12 08:50

Tak for svaret PrivateDK.