/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Ang. Nye skatteregler tyverri?
Fra : rotw
Vist : 771 gange
100 point
Dato : 24-11-12 08:39

Løs her http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=2049641

1 er det rimeligt at der skal sættes skilt op? Ja eller nej

Der er krav om at skiltet skal tages ned når der ingen er på pladsen for at undgå tyveri at skiltet?

Det gør jo så at skiltet ikke bliver stjålet men er det så ikke "et skilt hvor der stå der er ingen på byggepladesn så der er ro til at. Tømme pladsen da alle er gået hjem?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 24-11-12 08:46

Og Gud ved hvad bankerne har "betalt" for at de nu endnu en gang kan krave flere penge af deres kunder
http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=68771

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-12 08:49

Citat
Der er krav om at skiltet skal tages ned når der ingen er på pladsen for at undgå tyveri at skiltet?

Sludder.....

Der står at skiltet KAN tages ned - ikke at det SKAL

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-12 08:52

Citat
Og Gud ved hvad bankerne har "betalt" for at de nu endnu en gang kan krave flere penge af deres kunder

Hvad har dit link med bankerne at gøre

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 110 point
Dato : 24-11-12 09:18

Fuldkommen latterligt forslag, udtænkt af syge akademiker hjerner, der ikke har føling med virkeligheden. Bims, plat.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-12 09:38

Østtyskland, Kreml, Honnecker, stikkere, Big brother!!!!! Se nu bare der skal CVR numre på bilen??!? Nu er biler født med to stk aldeles fremragende identifkationsobjekter kaldet en nummerplade. Disse gør det endda ekstremt nemt notorisk at stoppe rumænere, litauere og polakker. Chanchen for at disse har koster i bilen er kæmpesstor.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-12 09:43

Nummerplader kan ikke bruges til noget som helst - de er alt for nemme at udskifte....

De fleste "tyve"biler kører alligevel rundt med plader fra en anden bil

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-12 09:50

Jo og CVR numre er frygtelig svære at udskifte???? Stor logik

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 24-11-12 09:51
Kommentar
Fra : refi

Dato : 24-11-12 12:32

Citat
og CVR numre er frygtelig svære at udskifte

Hvis det skal passe til registreret ejer af nummerplade - så ja

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 24-11-12 14:17

Ja men nummerpladen man har hugget passer jo altid, ikk'?

Godkendelse af svar
Fra : rotw

Dato : 25-11-12 16:20

Tak for svaret 3773.