/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gta3 og THE SIMS.........
Fra : jenssj
Vist : 305 gange
30 point
Dato : 04-06-03 13:40

Hej alle sammen

Hvis jeg Dawloader nogen ekstre ting til f.eks Gta3 eller The sims
eller alle mulige andre spil Hvad for en mappe skal jeg putte tingen i
for at det kommer ind spilet som f.eks hvis jeg Dawloader en vand kanon til Gta3
så jeg kan bruge den.?????????????????????????????????????????????????????????????

Hilsen jensj

Kommentar
Fra : BuZtR

Dato : 04-06-03 15:05

Læs readme.txt fra den downloadede fil... der tit oplysninger om hvda du skal gøre af filerne... hvis det er en fil der ender på .exe så bare åben den... så vil den selv installere sig, hvis den ender på rar/zip/ace og så videre skal du bruge et udpaknings program, dertil kan anbefales Winrar, det kan findes på www.rarsoft.com

You'rs sincerely
Buster Mejborn
Mejborn.Dk - Admin

Kommentar
Fra : emil.norgaard

Dato : 09-06-03 22:19

Hej.

Det lyder måske åndssvagt, men hvis jeg laver noget lignende så plejer jeg altid bare at lede efter ting i samme kategori... F.eks. med den vandkanon, så led efter hvor de andre våben ligger, og så læg den derind. Det er ligesom hvis du har downloaded nogle saved games.

emil

Kommentar
Fra : Crazybenny

Dato : 10-06-03 18:51

Du skal ind på en side der hedder www.wirvar.com
OG så lægger du det ned på din computer, så åbner den det selv..
-Peter

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 23-06-03 09:16

Til

hvor kan de ligge i hvad for en mappe skal jeg læggedeni ???????????????????????????
?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
??????????????????????????????????????????????????
Mvh. jensj

Kommentar
Fra : KweeBee

Dato : 26-06-03 22:31

Du skal sætte de Downloadet Filer i den mappe hvor du havde installeret Spillet og så kommer de til at virke...Har selv prøvet det!!!

Kommentar
Fra : jenssj

Dato : 27-06-03 10:03

jamen men nu er jeg ikke så god til computer så hvad for en mappe har jeg indstalleret den ?????????????????????????????????????????????????????

Hilsen jenssj

Kommentar
Fra : KweeBee

Dato : 27-06-03 13:30

Gå ind i Start og søg---Efter filer eller mapper...Skriv hvad spillet hedder og så finder du ud af hvor spillet ligger!!!

¨Når du så har gjort det skal du bare ligge de Downloadet filer i den mappe spillet ligger!!!