/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Monopol? dansk band??
Fra : NielsPT
Vist : 864 gange
236 point
Dato : 04-06-03 11:55

Nogen der ved hvordan det går det danske band; Monopol, og med deres musik..? Udgiver de evt. snart en cd, som egentlig var planen for ca. 1 år siden...

se evt her:
http://www.dr.dk/p3/drlive/karrierekanonen/monopol.shtm

Er meget intereseret i et svar, der (hvis tilfredsstillende) inkasserer pointene..

Mvh Niels

Accepteret svar
Fra : Dr_Dydendak

Modtaget 246 point
Dato : 04-06-03 12:56

Der er ikke meget at finde om monopol, men jeg fandt lidt om Noah Rosanes sved at søge på google.com
Bl.a. at han har spillet med i en gruppe kaldet SaraNoah, han spillede med da Søs Fenger spillede i Tivoli, hans e-mail er
noah@rosanes.com og på www.rosanes.com kan man se billeder og video af Noah og Monopol.

Du kunne evt. skrive til p3 eller noah selv og høre.

hilsen Dydendak

Godkendelse af svar
Fra : NielsPT

Dato : 18-08-03 17:57

Tak for svaret Dr_Dydendak.