/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nogle erfaringer med siemens S55
Fra : thomash46
Vist : 511 gange
50 point
Dato : 04-06-03 11:36

Er der nogle der har nogen erfaringer med siemens S55, da jeg overvejer at købe sådan en fætter.

Kommentar
Fra : annougen2000

Dato : 04-06-03 11:44

Telefonen er meget fin, men kan kun unlockes få steder i Danmark.
De kan bl.a. unlocke alle simens 55 mobiler

Chronograph.dk
Istedgade 43
info@chronograph.dk

Kommentar
Fra : thomash46

Dato : 04-06-03 11:46

det med at unlocke den er ligemeget da den skal være uden abonnement.
Jeg har set den hos TK-Shopping.dk til ca. 2000 kr. u. abonnement.

Accepteret svar
Fra : Zmed

Modtaget 50 point
Dato : 04-06-03 14:51

Det er en MAX sjov og god telefon.. en af mine venner har den.. Gå ind på www.mobilpriser.dk der finder du altid den de billigste steder hvor du kan købe den.. Noget af det fede ved den er du kan indspille dine egne ringetoner eller sms toner.. f.eks sige ind i telefonen.. Så er der sms.. og så når du får en sms siger din telefon det du har sagt :).. og så har den gode javaspil.. det eneste minus ved den er der ikke er farvedisplay.. men rigtig rigtig fed fon..! Hyg dig!!

Kommentar
Fra : musty

Dato : 03-07-03 14:38

Zmed - er du sikker på at det er S55 du snakket om ?

For den har nu ganske vist farve display - og jeg kan ikke se nogle steder at man kan ændre SMS tonen - men hvis man kan så sig endelig til hvor ?

Musty

Godkendelse af svar
Fra : thomash46

Dato : 29-11-03 12:37

Tak for svaret Zmed.