/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hjælp til The Sims Superstar
Fra : Babe2009
Vist : 464 gange
200 point
Dato : 03-06-03 19:04

hejsa...

jeg har lige købt The Sims Superstar..

og har installeret det, men den lukker bare spillet ned, og jeg har prøvet en del for at få det til at køre, men den vil ikke rigtig..
er der nogen der ved havd der kan være galt??? og hvad man eventuelt kan gøre ved det?

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 03-06-03 20:21

Hej Babe

Jeg går ud fra, at The sims superstar ikke er dit eneste sims spil ?

Den er jo en udvidelse og kan ikke spilles alene.

Og hvis det ikke er, har du så installeret udvidelserne i den rigtige rækkefølge ? Det er nemlig meget vigtigt.

Der ud over kunne jeg tænke mig at vide om der ikke kommer nogle kommentarer når du forsøger at starte spillet ?

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : stormfeldt

Dato : 03-06-03 20:21

Hej Babe

Jeg går ud fra, at The sims superstar ikke er dit eneste sims spil ?

Den er jo en udvidelse og kan ikke spilles alene.

Og hvis det ikke er, har du så installeret udvidelserne i den rigtige rækkefølge ? Det er nemlig meget vigtigt.

Der ud over kunne jeg tænke mig at vide om der ikke kommer nogle kommentarer når du forsøger at starte spillet ?

Hilsen Stormfeldt

Kommentar
Fra : computersmeden

Dato : 03-06-03 20:39

Hej
Stormfeldt har ret du skal (men det har du vel) også se hvad der kræves af din maskine ellers prøv på www.sims.com
der er også et forum hvor du kan søge efter dit problem (det meste er på engelsk).
Hilsen mig

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 03-06-03 21:25

heyy igen der...

jeg har flere sims ekspansion ja... og de er installeret i den rigtige rækkefølge...!!!

jeg har også prøvet at slette dem alle undtagen den originale, og installere kun de 2.. altså.. den originale + superstar og det fungere stadigvæk ikke..

Jeg har været inde på siden.. og min maskine har alt hvad den spillet skal bruge :(

Kommentar
Fra : Babe2009

Dato : 03-06-03 21:27

undskyld...

nej, der kommer ingenting når jeg starter spillet, den starter fint op... men den går tilbage til skrivebordet ca 5 sec inde i spillet :(

Accepteret svar
Fra : stormfeldt

Modtaget 200 point
Dato : 03-06-03 21:46

Hør en gang min erfaring er at hvis der går kludder i det når man installerer, så skal man faktisk af med alt, og begynde forfra.
Du skal forresten huske at sims superstar, muligvis ikke kan kører hvis din virusscanner eller firewall er aktiveret, det står i din manual.
Et godt dansk forum finder du på www.simsbrother.dk de kan svare på næsten alt, der vil jeg anbefale dig at gå ind og spørge.

Hilsen Stormfeldt

Godkendelse af svar
Fra : Babe2009

Dato : 04-06-03 13:18

Tak for svaret stormfeldt.