/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Harman Kardon anlæg
Fra : Bille1948
Vist : 434 gange
100 point
Dato : 25-10-12 22:35

Jeg har et sådant, som ´skulle kunne afspille både DVD og BlueRay.

Sidstnævnte går rigtigt fint, men almindelige DVD blliver blot "smidt ud" og den skriver "ingen CD".

Nogen, der har oplevet noget lignende?

Ole P. Bielefeldt
www.familytreemaker.dk

Kommentar
Fra : fox_mulder

Dato : 25-10-12 22:45

det kunne tyde på at den røde laser til dvd ikke virker men at den blå til blue ray gør
er det et ældre anlæg ?

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 26-10-12 00:11

er du sikker på at DVD formatet (+ / - RW mm.) er kompatibel med din afspiller ?

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 26-10-12 04:40

Smid en rense dvd i maskinen til at starte med

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-10-12 08:32

Anlægget er maks. 2 år gammelt.

Jeg har tidligere kunnet afspille de selvsamme DVD på anlægget.

Jeg har prøvet at smide en rense CD i, den bliver også smidt ud.