/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Strikkedame søges
Fra : kpmk
Vist : 646 gange
20 point
Dato : 02-10-12 16:40

Hej

Er du vild med at strikke og kunne du tænke dig at tjene nogle lommepenge, så er mit lille projekt måske noget for dig

Jeg er ved at åbne en lille butik der skal sælge håndstrikket børnetøj i alderen 0-4 år.
Jeg har allerede nogle strikke-glade damer som er i fuld gang med at strikke fine ting for mig.
Det foregår på den måde at jeg leverer garn og opskrifter og så afregner vi par del. Der er ingen krav om hvor mange opgaver man påtager sig eller nogen fast deadline. Det aftaler vi løbende. Det er oftest muligt selv at byde ind på nogle forskellige opgaver.
Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Venligst Mette

Kommentar
Fra : Tak_for_hjælpen

Dato : 02-10-12 17:47

Strikker selv men tror næppe det ville være godt nok til en forretning, det er mere på hygge basis til babyen.

Vis der ikke er en strikke glad der melder sig herinde vil jeg forslå www.rokken.dk den er fyldt med strikke glade damer (og måske en mand elller 2)

Kommentar
Fra : kpmk

Dato : 03-10-12 08:48

Hejsa
Tak for tippet med rokken. Det vil jeg lige kigge lidt på

Kommentar
Fra : anva

Dato : 10-10-12 11:41

Hej Mette
Jeg kender en rigtig dygtig strikkedame, der kan levere både hånd- og maskinstrik. Hun er meget interesseret, men ikke selv medlem af Kandu. Må jeg få en mailadresse eller telefonnummer, jeg kan give videre til hende?
Venlig hilsen
Anva

Kommentar
Fra : kpmk

Dato : 10-10-12 13:58

Hej Anva
Mange tak for din besked. Du er meget velkommen til at give hende min email som er: mette_kjaer30@hotmail.com. Hvad er hendes navn, så jeg ved hvem der skriver til mig?
Venligst Mette