/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Black & White i XP...
Fra : Juvic...
Vist : 305 gange
50 point
Dato : 02-06-03 22:34

Hey all :P

Jeg sidder her og mar mega lyst, til at game Black & White... ( det er jo et mega fedt spil) men Black & White understøtter ikke Win NT og op...

Det syntes jeg fandme er fordårligt...

Men nogen der har hørt om en evt. patch eller ligende som kan få det til at køre i XP miljø ?

MHV. Juvic...

Kommentar
Fra : JudAs.J.LAiR.P

Dato : 02-06-03 22:56

bare installer spillet... Det virker fint på min comp... ellers så prøv at højre klik på filen, i egenskaber kan du sætte den til at køre med en slags emulation af w2k eller 98...

mvh.
JudAs.J.LAiR.P

Kommentar
Fra : dr_scooter

Dato : 03-06-03 00:00

virker fint på min spand(xp pro)

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 03-06-03 11:03

Okay, det funker på jeres....

Syntes jeg da virker underligt, da EA-Games på deres hjemmeside skriver NT not suportet....

Hvad har I gjort for at få det til at funke.... bare instaleret ?

Virker da umildbart underligt at jeg ikke kan når I kan uden probs !

Juvic !

Kommentar
Fra : 2slow4you

Dato : 08-06-03 19:33

hey har du prøvet at tjekke efter nye versioner af det (opdatering) nogle gange laver de støtte til fx dit problem i nye versioner!!! og eller (det er lidt stort) så kan du installere fx windows 98 og stadig have xp du skal bare først have installeret xp men det fylder måske lidt

Kommentar
Fra : Juvic...

Dato : 08-06-03 21:05

Jeg har fået det til at virke....

Fandt en pre cracket update patch på www.megagames.com !

Så nu er jeg glad :P

(p.s. har også lige formateret mit C: drev.... så måske det hjalp :P )