/ Forside/ Interesser / Hus og have / Murerarbejde / Spørgsmål
10  janik 840
Hærdningstid mellem grovpuds og filsning
Fra : Extremark
Vist : 316 gange
20 point
Dato : 19-09-12 07:28

Jeg har brug for lidt hjælp her:
Den 7. september afsluttede et murerfirma grovpudsningen af vores facade. På torsdag den 20. sept, dvs 13 dage senere, vil murerne påbegynde farvefilsning af facaden.

Jeg har følgende spørgsmål:
Kan man godt påbegynde filsning så hurtigt (13 dage) efter afslutningen af grovpudsning?

Kommentar
Fra : janik

Dato : 19-09-12 09:48

Nu ville jeg lige høre hvad de skal filse med på din facade??

Kommentar
Fra : Extremark

Dato : 19-09-12 09:53

Hej Janik
Tak for din tilbagemelding.
De skal filse med Weber tyndpudsmørtel med farvekoden "2020 R90 B". Det er en blå-farvet puds.
Kan det hjælpe i forhold til svar?