/ Forside/ Interesser / Dyr / Katte / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 1440
Whiskas
Fra : mig-selv
Vist : 1136 gange
50 point
Dato : 07-09-12 18:45

Jeg købte for et par uger siden en pakke portions måltider til min kat, og i den lå der i bunden en,
tror jeg nok en prøve pose med en pakke knasende tørfoder, ikke almindelig tørfoder, men noget der der kunne knuses meget nemt, mellem mine fingre.
Jeg smed pakningen ud med det samme så den mulighed har jeg ikke, for at se hvad den hed,
men katten var total vild med det.

Jeg har forsøgt at google på det, men kan ikke finde noget, heller ikke på deres hjemmeside.

Nogen der kender til det.

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-09-12 19:14

Det som var i din pakke med portions måltider ,var en lille pakke med " katte godbidder"
det er bare at købe en af de små plast dåser ,som ligner et katte hved . Alle er lige gode .

Mvh

Sverola

Kommentar
Fra : sverola

Dato : 07-09-12 19:15

Ups...Der skulle have stået... " ligner et katte hoved" ...Vores elsker dem..

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-12 19:24

Har du et link eller andet, da jeg som sagt hverken kan google eller finde det i butikker.
Eller også ser jeg efter det forkerte, eller jeg ser mig bare blind på et produkt.

Og jeg snakker altså om tørfoder.
Som også lå i en portions pose, magen til de andre 10 styks, der var i pakken.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 50 point
Dato : 07-09-12 20:10

Måske disse her:

http://www.whiskas.dk/vores-produkter-godbidder-whiskas-temptations.aspx

Men meget billigere og kattene elsker dem er Dreamies, som minder lidt om de Whiskastingester:

http://www.google.dk/search?hl=da&q=dreamies%20kat&psj=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1280&bih=662&wrapid=tlif134704127539010&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=AThKUPabI9SGhQevroDACQ

Fakta har lige haft dem til en tier for en pose med 60 gram

Ellers kan de fås eks. i Zooplus

Kommentar
Fra : pifo

Dato : 07-09-12 20:15

Det ville måske hjælpe os, hvis du skrev, hvor du har købt det? Var det i en dyrehandel eller i et supermarked?
Hvilken farve havde posen? Og når du skriver
Citat
heller ikke på deres hjemmeside.
Hvilkend hjemmeside, taler vi så om?

Prøv at google:

cat snacks

eller

Kattegodbidder

Og vælg så "billeder" i venstre side. Måske kan du genkende posen, hvis du ser den igen?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-12 20:31

Citat
Det ville måske hjælpe os, hvis du skrev, hvor du har købt det?

Kan det ikke være ligefedt, det lå i bunden af en 10 PACK, og tvivler på der skulle være særlige tilbud ved special forhandlere eller klinikker.
Men 10 packén var købt i Netto, og der lå så en ekstra pakke i den, som skrevet.

Og de mindede forfærdeligt meget om disse poser
http://www.google.dk/imgres?q=dreamies+kat&um=1&hl=da&sa=N&tbm=isch&tbnid=NiFHaHrp23DR0M:&imgrefurl=http://www.concordextra.com/product/21224/Petcare/DREAMIES%2BCAT%2BTREATS%2B60G%2B/&docid=Kk7EeecoklmaRM&imgurl=http://www.concordextra.com/img_uploads/dreamies-x-3.jpg&w=500&h=303&ei=rDxKUOfCA4j34QT64oCQCg&zoom=1&iact=hc&vpx=635&vpy=248&dur=5843&hovh=175&hovw=289&tx=157&ty=100&sig=110114292327012218393&page=1&tbnh=87&tbnw=143&start=0&ndsp=21&ved=1t:429,r:12,s:0,i:43&biw=1016&bih=558

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-09-12 20:37

Altså hvis jeg går ind på Whiskas DK, så ser jeg nogle små billeder med en meget dårlig beskrivelse af deres produkter, men det lader til at være de der? Dreamie´s.
Men et skal lige komme an på en prøve pakke eller pose til mis.
Kan kun sige at katten åd posen på mindre end 1 minut, hvilket over raskede mig.
Den plejer nemlig ikke være særlig glad, for det tørre.

Kommentar
Fra : smuller54

Dato : 08-09-12 13:26

Jeg tror du har fået et produkt som endnu ikke er kommet på markedet.
Så nu introducere de dem via andre køb.

Det er rigtig, at de der godbidder, som ligger i en æske formet som et kattehoved- dem er min kat også helt vild med. Han er imidlertid meget kræsen og han får kun tørfoder.
Men Whiskas tørfoder er ikke noget som han ellers er vild med- men nogle af de bidder der er i den alm. tørfoder- kan jeg sortere fra- de har en form som en "ruder" og der er en lille kerne inden i- de ryger ned med det samme og er meget eftertragtet.

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 13-09-12 18:54

Tak for svaret dova.
http://www.google.dk/search?hl=da&q=dreamies%20kat&psj=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_qf.&biw=1280&bih=662&wrapid=tlif134704127539010&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=AThKUPabI9SGhQevroDACQ

Fakta har lige haft dem til en tier for en pose med 60 gram

Brugsen sælger dem for 2 pakker for 25.- DYRT, men bare at se katten
gå i kødet på det, er alle pengene værd.