/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
adidas mister farve :(
Fra : rastaMe
Vist : 579 gange
35 point
Dato : 11-08-12 23:50

hej, jeg har det her problem, som jeg selv synes er stort: for to måneder siden blev jeg konfirmeret, og fik de fedeste sko Adidas Gazellle i lilla, jeg er super glade for dem, men de er blevet, en del lysere nu hvor jeg har gået i dem i noget tid! jeg synes det er ret træls, for de koster 800-900 kroner så er der nogen der ved, hvad jeg kan gøre for at farven kommer tilbage, eller så de ikke mister mere farve? på forhånd tak

Kommentar
Fra : Melander

Dato : 12-08-12 00:06

Hej

Har du mulighed for at finde ud af hvor de er købt, og evt. få en kvittering på dem, for det lyder klart som en reklamation..

De burde ikke miste farve, altså blive lysere, da den indfarvning der gør dem lilla, skulle være lysfast, altså kunne tåle alm. brug i sollys..

prøv at snakke med forhandleren, hvis du kan komme til det..

Melander

Kommentar
Fra : rastaMe

Dato : 12-08-12 00:14

er der intet man kan gøre for at de får deres farve igen de er jo særlige og kan ikke rigtig erstattes

Kommentar
Fra : rastaMe

Dato : 12-08-12 00:15

nå ja det skal jo lige siges at det er ruskind og jo ikke har deres naturlige farve

Accepteret svar
Fra : netop

Modtaget 45 point
Dato : 12-08-12 00:43

Skoene er jo købt i den farve, så det er deres naturlige farve om man så må sige.

Hvis de så mister farven ret hurtigt er det jo en fejl der kan reklameres over så

RETUR TIL FORHANDLEREN!

Kommentar
Fra : netop

Dato : 12-08-12 00:44
Godkendelse af svar
Fra : rastaMe

Dato : 12-08-12 11:40

Tak for svaret netop.