/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Hjæææælp - kørekort
Fra : thewizards
Vist : 524 gange
50 point
Dato : 28-07-12 19:59

Hej alle derude

Hjææææælp min kæreste påtænker at ehverve sig kørekort til mc. Min første tanke var neeeej for pokker. Kvinder kan da ikke styre sådan en laban. Det næste er at hun taler om at købe sig en Triumph.

Mit spørgsmål går på om hendes valg af mc, er ok som nybegynder?

Venlig hilsen

W

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 28-07-12 20:13

http://www.kandu.dk/userhist.aspx?uid=222046

LAD HEND DA GØRE HVAD H................ HUN VIL.
Og tag dig dog sammen.

Kommentar
Fra : nomore

Dato : 28-07-12 20:58

Triump er sikkert et nummer for hurtig til damen, hun ryger garanteret på røven
før eller siden
Hvor gammel er hun?
Hvis hun er under 20, kan hun ikke køre større MC end ? 35HK

Giv hende en kineser = udmærket begynder cykel
dog er bremser og køre egenskaber noget man skal vende sig til
eller en maskine på 400ccm, de er rimelig hurtig til en begynder
det kan jo være hun taber lysten når der kommer vinter.

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 29-07-12 21:45

Citat
Mit spørgsmål går på om hendes valg af mc, er ok som nybegynder?

- .. Tjaa,.. man kunne jo spørge hvad var dit eget valg, ?

uden at vide det med sikkerhed,..
gætter jeg på at kvinder kører mere forsigtig end mænd,
og med samme km. på 'bagen',.. endda mere sikker i trafikken,
så medmindre din kærste er helt usædvanlig vild,.. er der nok ikke noget at være betænkelig over,

alene det at hun overvejer en MC, tyder på at hun har til hensigt at sætte sig ind i sagerne,

så når det kommer til stykket,.. er det måske i virkeligheden dig der er 'problemet',..
eller den farlige i trafikken....

men dén tanke har vel ikke strejfet dig,...... ?

Kommentar
Fra : rimus01

Dato : 11-08-12 11:19

det er et godt valg ,der er i alt for mange riskogere på vejene