/ Forside/ Interesser / Hus og have / El-installationer / Spørgsmål
10  Bassebo 2677
Lys vil ikke slukke!
Fra : Lincoln1242
Vist : 695 gange
20 point
Dato : 19-07-12 22:25

Jeg har i forbindelse med fejlsøgning på min opvaskemaskine (anden tråd her på kandu!) slukket for grupperne på eltavlen, indtil jeg fandt den rigtige gruppe.

Nu er problemet så at lyset, der er forbundet med bevægelsessensoren i carporten, ikke vil slukke! Det er permanent tændt, og uanset hvordan jeg indstiller sensoren, så forbliver lyset permanent tændt! Det VIL ikke slukke!

Hvorfor er denne lampe gået amok fordi gruppen har været slået fra!? Og hvordan får jeg normaliseret den?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-07-12 22:27

Sluk den et ½ til et helt minut's tid

Accepteret svar
Fra : 1901

Modtaget 30 point
Dato : 19-07-12 22:28

Sluk for den gruppe der tager carporten i 30 sek og tænd igen, så kører det igen.....

Godkendelse af svar
Fra : Lincoln1242

Dato : 20-07-12 00:24

Tak for svaret 1901.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-07-12 01:01

selv tak!