/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Teleimport
Fra : Merlin42
Vist : 255 gange
50 point
Dato : 31-05-03 15:29

Jeg vil bare gerne høre om der er nogen der har modtaget sin mobil efter man har betalt giro kortet?
jeg har selv modtaget giro kortet men jeg vil ikke betale før jeg ved om man får telefonen!

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 60 point
Dato : 31-05-03 15:35

Jeg ved godt, at min kommentar ikke er et svar på dit spørgsmål, men jeg ville holde mig langt væk fra sådan et foretagende. Du kan meget nemt ende med en økonomisk Begmand, og så vil du ærgre dig.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 31-05-03 15:43
Kommentar
Fra : als

Dato : 01-06-03 09:23

Al den stund at der stadig findes naive mennesker, al den stund kan et firma som teleimport eksistere (i hvert fald i starten).

Godkendelse af svar
Fra : Merlin42

Dato : 01-06-03 19:12

Tak for svaret ram2.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 01-06-03 19:14

Det var da så lidt. Man skal holde snuden fra sådanne useriøse foretagender. Det er som regel sådan, at jo mindre prisen er, jo større er chancen for at det er fup.
Mvh
Ram

Kommentar
Fra : sums

Dato : 02-06-03 18:08

hej.. jeg har bestilt en nokia 7250 inde fra teleimport, og har osse fået et giro kort.. men jeg betaler ikk, for jeg har ringet til ham over 50 gange, og han har ikk taget den en eneste gang.. så jeg ville ikk betale hvis jeg var dig.. og jeg betaler heller ikk, for det er ikk særlig fedt at betalt 2100 for noed man ikk får... håber du kan bruge mit svar??

SUMS

Kommentar
Fra : icoman

Dato : 05-07-03 16:51

DET ER IKKE GODT DE SNYDER FOLK JEG HAR BEDSTILT EN NOKIA 7250 MEN JEG FIK DEN .........VIS JEG VAR DIG SÅ HOLD DIG RIGTIG LANGT FRA TELEIMPORT OG ANDRA FIRMA KØB ALDRI MOBILTEL.... SOM ER RAT BELIGE PÅ NETTET OG JEG MENER F.K.S 7250 DEN KOSTER UDEN ABONOMENT I NORMALE BUTIKKER 4000 KR I TELEIMPORT 2100 KR

M.V.H ICOMAN ("_")