/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Brenner passet
Fra : Nordsted1
Vist : 817 gange
100 point
Dato : 17-06-12 22:06

Er der nogen der kan huske hvor lang tid det tager at komme igennem Brennerpasset (med campingvogn), og må lastbilerne køre igennem om søndagen - jeg ved godt at lastbiler med fødevarer og blomster må, men må andre også??

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-06-12 23:39

Brenner er ikke en tunnel man kører igennem. Det er et pas man kører over.

Kommentar
Fra : larsbjoern

Dato : 17-06-12 23:50

Ingen problem udover at du lige skal betale ved Bremmer. Husk at du kan bruge dine "toilet billetter SANIFÆR" til at købe Vignet inden du kører ind i Østrig.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-12 06:44

Tak for info indtil videre - ps vi har været igennem flere gange, vi kan bare ikke huske hvor meget tid vi skal afsætte, og om der er lastbiler om søndagen

Transor, der kommer en tunnel, den skal være færdig i 2016, hvis ellers rygtet taler sandt.

Accepteret svar
Fra : Thyregod8

Modtaget 100 point
Dato : 18-06-12 10:34

Jeg ville afsætte en time, selv om der kun er 30 km fra Innsbruck og der ikke er lastvogne. Jeg mener det er samme regel som i Tyskland ang. lastbiler. Man vil dog komme til at ligge sammen med andre campingvogne. Der er også hastighedsbegrænsning på ruten.

Godkendelse af svar
Fra : Nordsted1

Dato : 18-06-12 11:27

Tak for svaret Thyregod8.