/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Bundesen
Fra : PrivateDK
Vist : 756 gange
200 point
Dato : 03-06-12 20:42

Det er meget lang tid siden jeg har hørt hvordan det skrider frem for Michael Bundesen.
Det er på den ene siden meget rart at han ikke bliver overrendt i en svær periode, men på den anden side ville jeg jo også gerne vide om det går ham godt, og om man kan håbe på at komme til SHU-BI-DUA koncert igen.
Nogen der har hørt/ læst noget for nyligt?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 03-06-12 20:50

Har lige set på TV at en af hans venner fortalte at det går fremad med ham og at han er i godt humør. Så det kan man nok tro på.

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 03-06-12 21:12
Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-06-12 22:39

Grabber 01, kan du huske hvor du så det?

Smokie, den artikel havde jeg også selv fundet, men den er fra september sidste år.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-06-12 22:40

Der skulle have stået Granner01 og ikke Grabber 01, men det mente min telefon åbenbart ikke.

Accepteret svar
Fra : granner01

Modtaget 200 point
Dato : 03-06-12 23:04

Det var en quiss som Jarl Friis Mikkelsen havde på Charlie. Der deltog en af Mikaels venner og han fortalte det. Og det er ca 1-1½ måned siden.

Godkendelse af svar
Fra : PrivateDK

Dato : 03-06-12 23:30

Tak for svaret granner01.

Det havde dog været rart at vide hvem vennen var, så kunne jeg måske have fundet programmet.
Så selv en af disse udsendelser med De Nattergale, der fortalte at de var i gang med et comeback om 1 til 2 år.

Kommentar
Fra : PrivateDK

Dato : 27-06-12 00:58

Kan se på forsiden af ugens se og hør at kan er kommet hjem nu