/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
maling
Fra : ejgild01
Vist : 607 gange
100 point
Dato : 25-05-12 21:06

jeg har besvær med at maling til min Skoda Fabia der har nr 9601

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-05-12 21:19

Citat
jeg har besvær med at maling til min Skoda Fabia der har nr 9601

Det har jeg også prøvet på min Kadett B. Så det er ikke så usædvanlig.

M.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 25-05-12 21:34

Der er nogle der også har besvær med konen....

Hvad går dit besvær ud på ?

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-05-12 22:10

Citat
Der er nogle der også har besvær med konen....

Ja,det kan være en endnu større udfodring.

Men det er ellers en vidtfavnende spørgsmål..... er det farven der volder problemer......er der så mange huller i bilen,at sæderne også bliver lakeret.....med dørene lukket. Sprøjteværktøj???

For år tilbage,malede jeg kamdetten med en sprøjte påsat en Nilfisk støvsuger.

M.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-05-12 23:38
Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 26-05-12 00:52

Besvær med at skaffe maling??? eller ???

Kommentar
Fra : ejgild01

Dato : 26-05-12 14:47

Ja ,, jeg kan ikke få det ved farvehandleren

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 26-05-12 15:30
Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 26-05-12 16:25

Du kan sikkert købe den ved importør.

Bilen har nogle år på bagen, er lakken formentlig også falmet lidt så selv en original blandet ikke rammer nuancen 100%.

Find en autolaker i nærheden af hvor du bor og spørg om han ikke kan hjælpe dig.

Mvh Benjamin

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 26-05-12 18:24

Vores lokale autolakerer har elektronisk måleudstyr der kompenserer for den mathed der uvægerligt vil komme, som årene går. Han er fabelagtig go` til, at ramme nuancerne perfekt, når han blander lak.
Du skal have en velpoleret plet, hvis du kører til et lakcenter, så de kan måle hvor lakken står blank.
Så skal du nok få en farve der passer.

Godkendelse af svar
Fra : ejgild01

Dato : 27-05-12 15:07

Tak for svaret katekismus.