/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Anders Frandsen
Fra : gwh
Vist : 1595 gange
120 point
Dato : 18-05-12 02:53

Hej er den nogen der kan hjælpe ? ikke så meget mig, men "De Kendtes Gravsteder" på linket her
http://www.gravsted.dk/person.php?navn=andersfrandsenr
Det er jo ikke så længe siden, at Andres Frandsen blev stedet til hvile, så måske en Kanduér kan opklare dette spørgsmål ?
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 18-05-12 02:55

http://www.gravsted.dk/person.php?navn=andersfrandsen
Linket igen, håber det virker denne gang .
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 18-05-12 10:22

Han blev brændt og jeg mener hans urne skulle sættes i de ukendtes grav.

I forbindelse med hans død blev der bare holdt en kort ceremoni kun med ganske få deltagende i Rigshospitalets kapel hvorfra rustvognen kørte kisten til krematoriet

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 18-05-12 12:07

Hej dova . Ok, så blev jeg lidt klogere, ja, det lyder egentlig meget sansynligt med de ukendtes grav, men har du nogen ide om hvilken kirkegård ? ved godt at vi ikke kan bruge gætværk, men det kan måske give en ledetråd til andre der evt. kan hjælpe.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-05-12 12:40

Der er intet officielt om, hvor urnen blev sat ned.

Det er kun familien, der ved det.

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 19-05-12 13:00

Tak ans. Jamen så er det jo nok forklaringen på at "De kendtes gravsteder " heller ikke kan finde ud af det, så det får vi jo nok aldrig opklaret så, lidt øv at vi ikke må vide det.
Mvh.gwh.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 22-05-12 00:41

Normalt mener jeg at gravsteder, er temmelig uvæsentlige, bortset fra at folk betaler
i dyre domme, til kirkerne, som lever fedt på, at folk tror på, at der findes en GUD,
og at GUD har skabt og styre hele Universet.

mvh.
DkwM327

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 22-05-12 02:01

Citat
Normalt mener jeg at gravsteder, er temmelig uvæsentlige
Ja, jeg forstår godt hvad de mener, når vi er døde kan det egentlig være ligegyldigt, hvor vi bliver af, MEN gravsteder er lavet for de levende, så man ved hvor ens kære er og kan "besøge og snakke "med dem, så de ikke bare er helt "væk" næsten alle der dør har jo været en stor del af andres liv og minder. Mange vil også gerne medens de lever, vide hvor de skal stedes til hvile, når de dør, det kan give trykhed. Om der er så meget GUD indblandet i selve gravstedet eller mindestedet, tror jeg ikke, vi vil bare gerne vide hvor vores kære er.
Det var bare det spørgsmålet gik ud på : Hvor er Andres Frandsen blevet af.
Mvh. gwh

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 22-05-12 17:35

Om ti år kan du få at vide hvor han er begravet.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 22-05-12 20:58

Ifølge snage pressen her er der usikkerhed om dødsårsagen:

http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1685085.ece
http://ekstrabladet.dk/flash/dkkendte/article1686062.ece

http://www.bt.dk/kendte/anders-frandsen-er-doed?page=1#page:1

Og når familien ikke giver/ønsker yderlige informationer, mon ikke vi bør gøre det samme?

Lad ham hvile i fred, hvor henne er jo ret ligegyldig...

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 23-05-12 12:02

Citat
Lad ham hvile i fred, hvor henne er jo ret ligegyldig

Det var jo for at opdaterer http://www.gravsted.dk/person.php?navn=andersfrandsen før han forsvinder helt hen i glemsel og medens erindringer endnu er friske, det var derfor jeg smed spørgsmålet på Kandu, det var jo muligt at nogen viste det.
mwh. gwh

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 23-05-12 15:01

Hej gwh.

Jeg synes der er kogt nok suppe på den pølsepind nu, til at lukke "spørgsmålet",
så os der gerne vil være seriøse, er fri for at gå ind på denne "Tråd" for at se om der skulle være andre der kommer med nogen seriøse kommentarer.

mvh.
DkwM237

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 24-05-12 02:25

Citat
Jeg synes der er kogt nok suppe på den pølsepind nu, til at lukke "spørgsmålet",
så os der gerne vil være seriøse, er fri for at gå ind på denne "Tråd" for at se om der skulle være andre der kommer med nogen seriøse kommentarer.

jeg kan ikke finde noget ikon for klaphat, for du skal ikke kalde værken mig eller de mennesker der prøver at hjælpe mig for useriøse, men jeg er da glad for at du selv har kommenteret på "tråden" desuden vælger jeg selv, hvornår jeg lukker et spørgsmål.
Men det glæder mig da, at du ikke kunne lade være med endnu engang at kigge ind på tråden, når du nu mener, at du er langt mere seriøs end alle andre. Ingen spørgsmål her på kandu er som udgangspunkt useriøse. Spørgsmål bliver stillet for at få hjælp, det er det hele kandu handler om .
Der fór lige en i mig.

mvh. gwh.

Accepteret svar
Fra : dkwM327

Modtaget 60 point
Dato : 24-05-12 15:02

Hej igen gwh.

Det er jo kedeligt for dig, at det mislykkedes for dig at finde et ikon for klaphat,
da du åbenbart gerne vil ”pege fingre” eller på anden måde, virke barnligt fornærmet!

Og da du skriver: "du skal ikke kalde værken mig eller de mennesker der prøver at hjælpe mig
for useriøse: - Så kan jeg i stedet spørger, hvad du mener, når du skriver "værken"!
- Da det på dansk betyder det samme som, Smerten, Jaget, Kvalen, Mudderet, Stikket, Stinget, Veen, Vånden og en masse andet.

Men måske er det fordi du - også - har lidt ordblindhed, eller manglende danskkundskaber, hvilket du så kan vælge at ændre på, hvis du har lyst.

Ligesom det er op til dig - som du skriver - at vælger , hvornår du vil lukker eller holde dit "meget vigtige" spørgsmål åbent.

I øvrigt mener jeg at jeg har undladt at give udtryk for at jeg er langt mere seriøs end alle andre,
men når du nu nævner det, så mener jeg da, at der er rigtig mange, der er langt mere useriøse, end jeg er,
og at der er meget stor forskel på de 2 udtryksmåder!

Og så udtrykker du også at: ”Ingen spørgsmål her på kandu er som udgangspunkt useriøse. Spørgsmål bliver stillet for at få hjælp, det er det hele kandu handler om.

Ud fra den påstand mener jeg at der er ret store chancer for at du enten er useriøs, mangler evnen til at skelne, eller på anden måde er handicappe med hensyn til hvad dette ord betyder.

Så jeg vil afslutte mit indlæg for denne gang, i håb om at du eventuelt kan blive klogere efterhånden.

Med venlig hilsen
DkwM327

Kommentar
Fra : gwh

Dato : 25-05-12 02:37

Du skal sgu da ha 120 point for at svine mig til og det var da et stort held at jeg kom til at stave "hverken" forkert, så du kunne korrekse mig og gøre et stort nummer ud af det, men jeg føler mig skam klog nok, men der er jo altid nogen der føler sig MEGET klogere end alle andre.
Citat
Det er jo kedeligt for dig, at det mislykkedes for dig at finde et ikon for klaphat,
da du åbenbart gerne vil ”pege fingre” eller på anden måde, virke barnligt fornærmet!

Jeg syntes egentlig at du skal læse dit eget svar til mig, med nogle andre briller på, jeg syntes at det er et uforskammet svar du gav mig, derfor kom mit svar om klaphat, den var du simpelthen selv uden om.
Mvh. gwh

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 25-05-12 02:46

Tak for svaret dkwM327. Så må det vist være nok mudderkastning nok for denne gang, hvem ved måske lykkes det mig, en anden gang, at stille et spørgsmål du måske kan svare på
Jeg kan ikke finde et ikon der siger "giv hånd" men tak kampen alligevel.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : dkwM327

Dato : 25-05-12 13:18

Til Lykke med at du valgte at tælle til 9 gwh, så du kunne få afkølet ind vrede / fornærmethed,
som du gav udtryk for, over for en ellel anden, i dit "uadressedede svar pr. 25-05-12 02:37".

Og tak for din kommen, som jeg vælger at tyde, som at du er klar til at lukke spørgsmålet.

mvh. og selv tak for denne gang.
Dkwm327