/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Opdatering af firmware, gratis?
Fra : TeddySNip
Vist : 491 gange
20 point
Dato : 29-05-03 20:40

Er det gratis at få opdateret f.eks. min 3410? hvor gør jeg det?
Hvad koster et kabel der forbinder telefon med pc?

på forhånd tak.
Teddy

Kommentar
Fra : Ishoey

Dato : 30-05-03 06:37
Kommentar
Fra : TeddySNip

Dato : 30-05-03 15:45

Mange tak, det blev jeg klogere af.
Men hvis det er gratis vil jeg gerne høre om jeg kan få den opdateret alle steder, som f.eks. i Fona?
jeg har Orange.

Kommentar
Fra : tla

Dato : 30-05-03 15:46

Hvis du har garanti på din telefon, så er det ganske gratis at få telefonen opdateret..!

Så skal du "bare" finde en forhandler, som kan opdatere telefoner på garanti (eller indlevere telefonen hvor du har købt den - så sender de den til opadtering, stadig gratis)

Se evt. på www.teleservice.com for at finde en forhandler som kan hjælpe...

Jeg kan ikke anbefale dig at begynde at eksperimentere med selv at gøre det via datakabel. Det kræver en del og er sjældent ret godt!

Kommentar
Fra : TeddySNip

Dato : 30-05-03 20:31

ok, så må jeg vel ud på roskildevej (Elgiganten). Jeg kan ikke indlevere den i Fona f.eks.? (jeg har ikke købt den der).

Accepteret svar
Fra : djrollo

Modtaget 20 point
Dato : 02-06-03 07:35

Hej Teddy ,,, Der er ingen nokia service steder i Roskilde ,, DEt nærmeste dig er i Tåstrup,
Teleservice københavn a/s
Rugvænget 19 G
2630 TÅSTRUP
Tel: +45 43 59 90 00
Fax: +45 43 59 90 99
E-mail: tsk@teleservice.com
Www: http://www.teleservice.com

Det er gratis at få opdateret hvis du medbringer dit garantibevis, og den selvfølgelig er under 1 år gammel.

PS,, Lige meget hvor du har købt din telefon , bare du har et gyldigt garantibevis , kan du få lavet din telefon overalt i Europa , Danske service værksteder finder du på http://www.nokia.dk/support/phones/service.php

DJRollo

Godkendelse af svar
Fra : TeddySNip

Dato : 03-06-03 17:37

Tak for svaret djrollo.

Kommentar
Fra : djrollo

Dato : 03-06-03 23:34

no prob