/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
tilføjelse af mailadresse
Fra : trimare46
Vist : 599 gange
300 point
Dato : 17-05-12 12:58

jeg har haft en del problemer med min windows livemail på det seneste.
nu er jeg dog kommet et stykke videre.
jeg har slettet min mail på pcen og nu skal jeg så have den tilføjet igen.
men hvordan gør man lige det.
windows7
windows livemail.

Accepteret svar
Fra : finnostervig

Modtaget 310 point
Dato : 17-05-12 13:02

Hejsa

Her er lige et link til "opskriften"

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23757

Mvh Finn

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 17-05-12 14:07

Hej igen

Hvis det nu ikke er TDC du har din mailkonto ved, må du lige vende tilbage..

Mvh Finn

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-05-12 14:14
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-05-12 16:09

har lige set, at mit indlæg står under jura. det var nu ikke meningen, men det gør det så.

og det er ikke en NY mailadresse jeg skal have.
den gamle konto som jeg har fjernet, skal jeg have tilføjet igen.
men hvordan gør jeg det.
det er en windows livemail, så udbyderen må vel være microsoft.
min internetudbyder er 3
håber det er forklaring nok

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-05-12 17:02

Citat
det er en windows livemail, så udbyderen må vel være microsoft.
min internetudbyder er 3
håber det er forklaring nok

Du går stadig bare ind her: http://windows.microsoft.com/da-DK/windows-live/mail-email-windows-live-id-why-faq udbyderen er jo i den sammenhæng totalt ligegyldig da det jo er en Netadresse.

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-05-12 18:06

der har jeg været inde mange gange. men hvad skulle det hjælpe.
jeg kan sagtens logge på min konto når jeg gør det den vej, men jeg plejer at have en genvej som åbner min mail i et vindue hvor der er kalender også, ligesom outlook,
det er det jeg gerne vil tilføje igen.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-05-12 18:22
Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-05-12 18:23
Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-05-12 21:34

jamen i er sgu stadig helt galt på den.
Jeg skal ikke oprette en ny mailadresse og slet ikke i outlook.
problemet er stadig, at jeg har fjernet min adgangsvej til windows livemail fra min pc og nu skal jeg have den tilføjet igen.
det er den samme mailkonto jeg skal have ind igen.
jeg kan godt logge på den ved at gå via nettet og logge ind som om jeg gjorde det fra en fremmed computer, men jeg plejer at have en direkte adgang og den skal jeg bare have tilføjet igen
det kan godt være det er mig der ikke er god nok til at forklare hvad problemet er, men jeg prøver efter bedste evne.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-05-12 22:44

Citat
det er den samme mailkonto jeg skal have ind igen.

Du har åbenbart ikke fattet at det er det du kan gøre med omtalte Connector

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-05-12 22:52

og der er så nogen der ikke har fattet, at jeg ikke aner hvordan jeg skal gribe det an. jeg er sgu bare interesseret i at blive guidet igennem processen.

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-05-12 23:03

Har du prøvet?

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-05-12 23:07

jeg har læst det der står på siden og fatter ikke en kæft af det.
som jeg læser det er der ikke noget af det der omhandler det jeg skal bruge.
men når man ikke har særlig meget forstand på den slags, bliver man jo nødt til at spørge om hjælp

Kommentar
Fra : webm

Dato : 17-05-12 23:13

KLART NOK

Med hensyn til at hente post i Outlook via Connector - hvis det da er det du vil - så er det såmænd ikke særligt vanskeligt, det går næsten af sig selv.

Det er vist det nærmeste jeg kan komme til det jeg tror du vil

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 17-05-12 23:22

jamen det er ikke et spørgsmål om at hente post.
jeg vil bare gerne kunne logge på min mail som jeg gjorde før.
det er sikkert bare mig der ikke er god nok til at formulere mig, men du er altså stadig helt forkert på den.

Godkendelse af svar
Fra : trimare46

Dato : 17-05-12 23:33

Tak for svaret finnostervig.

Kommentar
Fra : finnostervig

Dato : 18-05-12 10:23

Det var så lidt, kører det nu så ?

Mvh Finn